אלעד גורל, מר נדל"ן, צילום קרן שם טוב
אלעד גורל, מר נדל"ן, צילום קרן שם טוב

נתפסתם על חם בחריגת בנייה? זה הזמן לפעול ולא להילחץ! וגם: פרסום ראשון לנכס ב-20 מיליון שקלים!

טיפים חשובים ממר נדל"ן בנוגע לחריגות בנייה, וגם: מה המחיר המבוקש עבור שני בתים על מגרש של דונם, וכמה יעלה לכם מיני פנטהאוז נדיר

פורסם בתאריך: 19.9.24 13:44

הכנסת עוד כמה מטרים לדירה, סגרתם מרפסת, הגדלתם את החלונות ושיניתם קו בניין חיצוני או בניתם חדר על הגג? ואז, פתאום, בום – מכתב מהוועדה לתכנון ובניה! חריגות בנייה. אז מה עושים עכשיו? דבר ראשון: תנשמו. אפשר להסדיר את העניין – ועדיף מוקדם מאשר מאוחר.

אז מה עושים כשנתפסים בחריגת בנייה?
לפני שאתם רצים לעורך דין ומתחילים לדמיין בית משפט, קנסות ועונשים, בואו נרגיע. קודם כל, הרבה לפני שאתם עוברים לדרמה המשפטית, יש את הזירה הרגולטורית. כן, עדיין אפשר להציל את המצב! הפתרון הראשון: פנייה לגורם מקצועי שמתמחה בהיתרי בנייה, בדרך כלל אדריכל. הוא זה שידע לבדוק אם אפשר לאשר את החריגה בדיעבד.

מה זה אומר? אותו מומחה יבדוק את המצב בשטח – האם מדובר בחריגה "קטנה" ולא משמעותית, כזו שאפשר להכשיר בקלות יחסית. בנוסף, הוא ילווה אתכם בתהליך הגשת הבקשה למתן היתר בדיעבד, יאסוף את כל המסמכים הנדרשים, ויציג אותם לוועדה המקומית לתכנון ובניה. במקרים רבים, אם החריגה לא פוגעת בסביבה ולא מזיקה, יש סיכוי שתוכלו לקבל את האישור ולחזור לשגרה!

מה קורה אם הוועדה לא מאשרת?
בואו נגיד שהוועדה לא כל כך התלהבה מהרעיון שלכם. זה השלב שבו תצטרכו להחליט: להרוס את החריגה ולהחזיר את המצב לקדמותו או להילחם. ואם תבחרו באופציה השנייה, אז תדעו – הליכים משפטיים זה כבר סיפור אחר. הכסף יתחיל לזרום לעורכי דין, אתם תעמדו בפני אפשרות של קנסות גבוהים, אישומים פליליים, וכל הדרמה שאנחנו תמיד רוצים להימנע ממנה.

סיכום: חוכמת הבדיעבד
ההמלצה, אל תגיעו לשם. תפסו את הבעיה מוקדם, פעלו בצורה מקצועית, ובעיקר – אל תיתנו ללחץ לשלוט במצב. הפתרון הרגולטורי הוא מהיר, נגיש, ולפעמים גם פשוט יחסית. אם אפשר לסדר את העניין לפני שמתחילים לגלגל את הכדור המשפטי, זה הכי נכון.
אז אם קיבלתם הודעה על חריגת בנייה, אל תתעלמו – פעלו.
שלכם,
אלעד גורל, מסוכנות התיווך מר נדל"ן. 0544-303585

נכסים לשיווק בבלעדיות של אלעד גורל – מר נדל"ן:

הגפן פינת גליל ים הרצליה, אלעד גורל מר נדל"ן

הגפן פינת גליל ים הרצליה, אלעד גורל מר נדל"ן

נכס השבוע:

פרסום ראשון! הזדמנות לדירת 5 חדרים חדשה וענקית במתחם גפן בהרצליה פינת גליל ים. בשכונת הגפן בפרויקט יוקרתי ואיכותי שיש בו הכל, לרבות בתי קפה, גינות משחקים חדשות, בית תרבות וקהילה חדש "נינא" ועוד הרבה. 5 חדרים, כ- 141 מ"ר + מרפסת שמש גדולה 14 מ"ר (סה"כ כ 155 מ"ר!). קומה 8 לנוף פתוח ומרשים במיוחד, נוף תמידי שלא ישתנה לעולם. כיוונים: דרום ומזרח, חניה כפולה בחניון תת קרקעי, אכלוס דצמבר 2024. "הטוב בשכונה של פעם, האיכות בחיים של היום". מחיר השיווק: 4,950,000 שקלים.

רחוב ברנר, הרצליה הצעירה באדיבות אלעד גורל מר נדל"ן

רחוב ברנר, הרצליה הצעירה באדיבות אלעד גורל מר נדל"ן

רחוב ברנר, הרצליה הצעירה:

אהבה ממבט ראשון. בית מושקע באיכות גבוהה ובעיצוב אדריכלי, מושלם למשפחה. 6 חדרים (2 סוויטות מפנקות), כ-185 מ"ר בנוי. מגרש: 241 מ"ר. חשבו על כל פרט! מפלס קרקע: מטבח, פינת אוכל, חדר טלוויזיה, חדר עבודה ושירותים. מפלס ראשון: 4 חדרי שינה (כולל סוויטת הורים), פינת טלוויזיה וחדר מקלחת ושירותים. מפלס שני: סוויטת הורים (מס 2) כ-36 מ"ר. גינה מפנקת ומעוצבת באדריכלות נוף. כניסה מרשימה ומיוחדת. פרופילים איכותיים בחלונות, לרבות חלונות סקילייט בעליית הגג, מזגני VRF, פרקטים מעץ מלא. ובמילה אחת WOW. מחיר השיווק: 7,900,000 שקלים.

הדירה ברחוב ארלוזורוב 25 הרצליה, מר נדל"ן

הדירה במרכז השקט של הרצליה, מר נדל"ן

במרכז השקט, הרצליה: שוברת לבבות גדולה. במרכז השקט, גבול הרצליה הצעירה:

בבניין משודרג ויפיפה. 5.5 חדרים, דירה מהממת ומרווחת (+ חדר עבודה), 128 מ"ר + 13 מ"ר מרפסת שמש, סה"כ 141 מ"ר. קומה 4 (מתוך 6) ומעלית גדולה, עורפית, שקטה ופונה לנוף פתוח, מרגיע ולירוק. נוף תמידי שלא ישתנה לעולם. הכל חדש, הדירה משודרגת ומשוקעת בעיצוב אדריכלי עכשווי. יחידת הורים מפנקת וממ"ד. מחסן פרטי וחניה בטאבו. מרחק הליכה מכל מה שחשוב באמת! מחיר השיווק: 4,395,000 שקלים.

מתחם הגפן פינת גליל ים, מר נדל"ן

מתחם הגפן פינת גליל ים, מר נדל"ן

הגפן פינת גליל ים, הרצליה:

הזדמנות לדירת 3.5 חדרים חדשה במתחם גפן הרצליה פינת גליל ים. בשכונת הגפן בפרויקט יוקרתי ואיכותי שיש בו הכל לרבות בתי קפה, גינות משחקים חדשות, בית תרבות וקהילה חדש "נינא" ועוד הרבה. 3.5 חדרים, כ- 80 מ"ר + מרפסת שמש 9 מ"ר (סה"כ כ- 89 מ"ר). קומה 4, נוף מרשים במיוחד, פתוח מערבה ולירוק, נוף תמידי שלא ישתנה. כיוונים: צפון מערב. חניה פרטית בתת קרקעי. אכלוס דצמבר 2024. "הטוב בשכונה של פעם, האיכות בחיים של היום". מחיר השיווק: 3,475,000.

הדירה ברחוב בן יהודה 10 הרצליה, מר נדל"ן

הדירה ברחוב בן יהודה 10 הרצליה, מר נדל"ן

בן יהודה 10, הרצליה:

"כשתיכנסו אליה כבר לא תרצו לצאת". מיני פנטהאוז, חדיש ומשודרג, ברחוב בן יהודה, הרצליה. 5 חדרים, 150 מ"ר בנוי ו- 50 מ"ר מרפסת שמש! שפונה לנוף פתוח. דירה יחידה בקומה! קומה 4 (מתוך 6), 3 כיווני אוויר מלאים, מוארת ומשופעת באוויר. שתי סוויטות הורים מרווחות במיוחד. שטחי האירוח מרווחים ויש ממ"ד! חניה פרטית בטאבו. קרוב, מרחק הליכה מכל מה שחשוב באמת. מחיר השיווק: 5,390,000 שקלים.

הדירה ברחוב ויצמן 159 כפר סבא, מר נדל"ן

הדירה ברחוב הגליל 1 כפר סבא, מר נדל"ן

הגליל 1, כפר סבא:

"היא שלו הוא שלה". פרסום ראשון! במיקום מוצלח ושקט במרכז כפר סבא. 5 חדרים מרווחת במיוחד, קומה 3 (מתוך 5) ויש מעלית. הדירה שמורה ומטופחת. נוף פתוח לעצים ירוקים מכל חלון. סוויטת הורים וחניה פרטית מקורה. מרחק הליכה קצר לפארק, למרכזי קניות, בילוי ופנאי (אזור תעשיה), לבי"ס יצחק שדה ובכלל לכל מה שחשוב. מחיר השיווק: 2,690,000 שקלים.

המיני פנטהאוז ברחוב ששת הימים 34 ברמת השרון

המיני פנטהאוז ברחוב ששת הימים 34 ברמת השרון

ששת הימים 34 רמת השרון (מיני פנטהאוז):

ההזדמנות שלך למיני פנטהאוז נדיר (והאחרון שנשאר בפרויקט), בשכונה המבוקשת ברמת השרון, שכונת רסקו. בשכונה שלווה המאופיינת בבנייה נמוכה, רוויה בצמחייה ועצים ירוקים והפכה לסמל של איכות חיים, עם גנים ובתי ספר איכותיים. מיני פנטהאוז, 5 חדרים מרווחים במיוחד, 144 מ"ר. 27 מ"ר מרפסת שמש מפנקת. פונה לנוף פתוח ולירוק (לצפון) – מעל לכל הבתים הפרטיים בשכונה. קומה 6. מפרט טכני עשיר ואיכותי. 3 כיווני אויר: צפון, דרום ומערב. מחסן פרטי ושתי חניות בחניון תת קרקעי. אכלוס: דצמבר 2024. מחיר השיווק: 5,890,000 שקלים.

הדירה בשאול המלך 35, הרצליה אלעד גורל מר נדל"ן

הדירה בשאול המלך 35, הרצליה פיתוח, אלעד גורל מר נדל"ן

רחוב שאול המלך, הרצליה פיתוח:

בסמטת פנימית ושקטה בהרצליה פיתוח, המגרש כ- 1,000 מטר (דונם) אדמה פרטית (טאבו), כיום קיימים שני בתים בשטח כולל של 230 מ"ר, ויחידת מגורים בשטח 55 מ"ר. סה"כ 285 מ"ר בנוי. כל היחידות שופצו בשנים האחרונות, מושכרות ומניבות. על המגרש ניתן לבנות בית אחד או שני בתים צמודי קרקע חד/דו משפחתי, בן 2 קומות, מרתף ועליית גג, בשטח עיקרי של כ- 360 מ"ר (36%), מרתף בשטח של 180 מ"ר ועליית גג 108 מ"ר, חניה מקורה 39 מ"ר לכל יחידה וממ"ד לכל יחידה, מבנה עזר 25 מ"ר לכלל החלקה. פוטנציאל עצום, להשבחת הנכסים הקיימים לצד בנייה חדשה. מחיר השיווק: 20,900,000 שקלים.

סוגרים עוד שבוע עם עסקאות נדל"ן בהרצליה:

בכמה מכר השכן שלך ברחוב עינב 18 בהרצליה הצעירה? ובאיזו שכונה בהרצליה נמכרת דירת 4 חדרים חדישה עם מעלית, ממ"ד, מרפסת שמש וחניה, בפחות מ-3,000,000 שח?
👇🏻
https://youtu.be/DU-54SBHINo?si=pHqL0mcOHF7u16Kc

אלעד גורל, מר נדל"ן

אלעד גורל, מר נדל"ן

כדאי לכם להירשם לקבוצה השקטה
"בכמה מכר השכן שלך בהרצליה?"
זה פשוט: לחצו על הקישור ושלחו לאלעד גורל הודעה בוואטסאפ
👇🏻
https://bit.ly/3YMCtYu

לערוץ היוטיוב של מר נדל"ן:
https://www.youtube.com/@eladgoral1/videos

ליצירת קשר:

אלעד גורל – 0544-303585

כתובתנו: ביל"ו 18, הרצליה

משרד מר נדל"ן. אלעד גורל – הכתובת למצוינות בתיווך

לאתר שלנו עם כל הנכסים, ההמלצות והמידע, היכנסו כאן
https://eladgoral.co.il/vlog/

מר נדל"ן האתר:
https://eladgoral.co.il/

פייסבוק מר נדל"ן:
https://www.facebook.com/elad.goral

אינסטגרם מר נדל"ן:
https://www.instagram.com/mr_realestate_elad_goral/

טיקטוק מר נדל"ן:
https://www.tiktok.com/@mr.realestate

מה הלקוחות חושבים על מר נדל"ן, אלעד גורל:
https://did.li/oLkgT

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר