אלעד גורל, מר נדל"ן, צילום קרן שם טוב
אלעד גורל, מר נדל"ן, צילום קרן שם טוב

איך להגן על הנכס שלכם מפני עוקצים בנדל"ן – טיפים שחייבים להכיר! וגם: הבית במרכז השקט

איך מצמצמים סיכונים בעסקאות נדל"ן? קבלו כמה עצות חשובות. וגם הנכסים החמים לשיווק של מר נדל"ן והשאלה הכי מסקרנת: בכמה מכר השכן שלכם?

פורסם בתאריך: 12.9.24 11:43

בהמשך לכתבה הקודמת על עוקצים בנדל"ן, בה הוצג מקרה חמור של הונאה בתחום, נדון הפעם בדרכים אפקטיביות להימנע ממקרים דומים. חשוב לציין כי המידע המופיע בכתבה זו אינו תחליף לייעוץ משפטי מקצועי. תחום המקרקעין דורש תשומת לב לפרטים ומודעות לסיכונים, אך בעזרת כמה צעדים פשוטים תוכלו להפחית משמעותית את הסיכוי להיפגע ממקרי תרמית.

אמצעים לצמצום הסיכונים בעסקאות נדל"ן

ראשית, מומלץ לבעלי נכסים לעקוב באופן תדיר אחר מצב זכויותיהם בלשכת רישום המקרקעין. בדיקה תקופתית של נסח טאבו תאפשר לכם לוודא שהנכס רשום על שמכם ואין בו שינויים בלתי מורשים. מדובר בפעולה פשוטה וזולה, שעלותה מסתכמת בכמה שקלים בלבד, אך ערכה אינו יסולא בפז.
בנוסף, במידה ואתם משכירים נכס או באם מדובר בנכס שאינכם מתגוררים בו דרך קבע, רצוי להקפיד על ביקור תכוף בנכס. שכנים המתגוררים בסמוך לנכס עשויים להיות מקור מידע חיוני בנוגע לכל שינוי, ביקור או התרחשות חריגה. גם במקרה בו מתגוררים מחוץ לישראל וברשותכם דרכון זר, הקפידו להירשם גם מכוח הדרכון הזר, ישנה חשיבות לרישום הנכס גם תחת דרכון זר, שכן דרכונים זרים הם לרוב קשים יותר לזיוף מתעודות זהות ישראליות.
כדי להגן על עצמכם, בתי המשפט עשויים לראות בכם אחראים במקרה בו מתגלה כי לא נקטתם אמצעים מינימליים למניעת הונאה. דוגמה לכך היא רישום משכנתה על הנכס בסכום סמלי. צעד זה יאלץ כל אדם שינסה להונות אתכם לעבור את בדיקות הבנק, דבר שעלול להרתיע ולסכל את מזימתו.

זיהוי המוכר הוא נקודה קריטית בעסקה, וכאן לא די בתעודת זהות בלבד. יש לבקש גם מסמכים נוספים, כגון רישיון נהיגה או דרכון, ואף ניתן לדרוש מהבנק אימות זהות על פי פרטי הנפקת תעודת הזהות.

לבסוף, קיימת אפשרות לרשום הערת אזהרה המונעת שינויים בנכס ללא נוכחות עורך דין המוכר לכם. תנאי כזה יהווה מכשול משמעותי עבור כל נוכל ויקטין את הסיכוי לביצוע פעולה שלא בידיעתכם.

חשוב לזכור כי תחום המקרקעין הוא שדה פורה להונאות, בייחוד כאשר מדובר בירושות או נכסים של תושבים זרים. עיון בתיק הנכס בלשכת רישום המקרקעין עשוי לספק לכם מידע קריטי על ההיסטוריה של הקרקע, ובכך לאפשר לכם לזהות אי-התאמות בין המידע הרשום לבין המצג שמוצג בפניכם.
בכל מקרה של ספק, מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה במקרקעין. טיפול מקצועי ובדיקות מוקדמות יחסכו עוגמת נפש וימנעו הפסדים כלכליים כבדים.
אם יש לכם שאלות נוספות או אתם זקוקים לעזרה נוספת, אל תהססו לפנות אלי.
שלכם, אלעד גורל (מר נדל"ן) 0544-303585.

נכסים לשיווק בבלעדיות של אלעד גורל – מר נדל"ן:

הדירה ברחוב ארלוזורוב 25 הרצליה, מר נדל"ן

הדירה במרכז השקט של הרצליה, מר נדל"ן

נכס השבוע – במרכז השקט, הרצליה:

שוברת לבבות גדולה. במרכז השקט, גבול הרצליה הצעירה. בבניין משודרג ויפיפה. 5.5 חדרים מהממת ומרווחת (+ חדר עבודה), 128 מ"ר + 13 מ"ר מרפסת שמש, סה"כ 141 מ"ר. קומה 4 (מתוך 6) ומעלית גדולה, עורפית, שקטה ופונה לנוף פתוח, מרגיע ולירוק. נוף תמידי שלא ישתנה לעולם.
הכל חדש, הדירה משודרגת ומשוקעת בעיצוב אדריכלי עכשווי. יחידת הורים מפנקת וממ"ד. מחסן פרטי וחניה בטאבו. מרחק הליכה מכל מה שחשוב באמת! מחיר השיווק: 4,395,000 שקלים.

רחוב ברנר, הרצליה הצעירה באדיבות אלעד גורל מר נדל"ן

רחוב ברנר, הרצליה הצעירה באדיבות אלעד גורל מר נדל"ן

רחוב ברנר, הרצליה הצעירה:

זה כל הקסם! בית מושקע באיכות גבוהה ובעיצוב אדריכלי, מושלם למשפחה. 6 חדרים (2 סוויטות מפנקות), כ- 185 מ"ר בנוי. מגרש: 241 מ"ר. חשבו על כל פרט! מפלס קרקע: מטבח, פינת אוכל, חדר טלוויזיה, חדר עבודה ושירותים. מפלס ראשון: 4 חדרי שינה (כולל סוויטת הורים), פינת טלוויזיה וחדר מקלחת ושירותים. מפלס שני: סוויטת הורים נוספת (כ- 36 מ"ר). גינה מפנקת ומעוצבת באדריכלות נוף. כניסה מרשימה ומיוחדת. פרופילים איכותיים בחלונות, לרבות חלונות סקילייט בעליית הגג, מזגני VRF, פרקטים מעץ מלא. ובמילה אחת! פינוק. מחיר השיווק: 7,900,000 שקלים.

הדירה ברחוב העצמאות 51 בהרצליה, מר נדל"ן

הדירה ברחוב העצמאות 51 בהרצליה, מר נדל"ן

העצמאות 51, הרצליה:

במרכז השקט של הרצליה. דירה עורפית ושקטה, בבניין פנימי, ברחוב העצמאות. 4 חדרים עם מרפסת שמש מרווחת, 3 כיווני אוויר שמכניסים המון אור ואוויר. 2 דירות בקומה לפרטיות מרבית. יחידת הורים מרווחת וממ"ד. מחסן פרטי ושתי חניות (רגילות בטאבו). הדירה מתוחזקת ושמורה בצורה יוצאת דופן. קרוב מרחק הליכה מכל מה שחשוב. מחיר השיווק: 3,390,000 שקלים.

מתחם הגפן פינת גליל ים, מר נדל"ן

מתחם הגפן פינת גליל ים, מר נדל"ן

הגפן פינת גליל ים, הרצליה:

פרסום ראשון! הזדמנות לדירת 3.5 חדרים חדשה במתחם גפן הרצליה פינת גליל ים. בשכונת הגפן,3.5 חדרים, כ- 80 מ"ר + מרפסת שמש 9 מ"ר (סה"כ כ- 89 מ"ר). קומה 4, נוף מרשים במיוחד, פתוח מערבה ולירוק, נוף תמידי שלא ישתנה. כיוונים: צפון מערב. חניה פרטית בתת קרקעי.
אכלוס נובמבר 2024. "הטוב בשכונה של פעם, האיכות בחיים של היום". מחיר השיווק: 3,580,000 שקלים.

הדירה ברחוב בן יהודה 10 הרצליה, מר נדל"ן

הדירה ברחוב בן יהודה 10 הרצליה, מר נדל"ן

בן יהודה 10, הרצליה:

"היא לא דומה לאף אחת אחרת". מיני פנטהאוז, חדיש ומשודרג, ברחוב בן יהודה, הרצליה. 5 חדרים, 150 מ"ר בנוי ו- 50 מ"ר מרפסת שמש! שפונה לנוף פתוח. דירה יחידה בקומה! קומה 4 (מתוך 6), 3 כיווני אוויר מלאים, מוארת ומשופעת באוויר. שתי סוויטות הורים מרווחות במיוחד. שטחי האירוח מרווחים ויש ממ"ד! חניה פרטית בטאבו. קרוב, מרחק הליכה מכל מה שחשוב באמת. מחיר השיווק: 5,390,000 שקלים.

הדירה ברחוב ויצמן 159 כפר סבא, מר נדל"ן

הדירה ברחוב ויצמן 159 כפר סבא, מר נדל"ן

הגליל 1, כפר סבא:

"היא שלו הוא שלה". פרסום ראשון! במיקום מוצלח ושקט במרכז כפר סבא. 5 חדרים מרווחת במיוחד, קומה 3 (מתוך 5) ויש מעלית. הדירה שמורה ומטופחת. נוף פתוח לעצים ירוקים מכל חלון. סוויטת הורים וחניה פרטית מקורה. מרחק הליכה קצר לפארק, למרכזי קניות, בילוי ופנאי (אזור תעשיה), לבי"ס יצחק שדה ובכלל לכל מה שחשוב. מחיר השיווק: 2,690,000 שקלים.

המיני פנטהאוז ברחוב ששת הימים 34 ברמת השרון

המיני פנטהאוז ברחוב ששת הימים 34 ברמת השרון

ששת הימים 34 רמת השרון (מיני פנטהאוז):

ההזדמנות שלך למיני פנטהאוז נדיר (והאחרון שנשאר בפרויקט), בשכונה המבוקשת ברמת השרון, שכונת רסקו.
בשכונה שלווה המאופיינת בבנייה נמוכה ורוויה בצמחייה ועצים ירוקים והפכה לסמל של איכות חיים, עם גנים ובתי ספר איכותיים. מיני פנטהאוז, 5 חדרים מרווחים במיוחד, 144 מ"ר. 27 מ"ר מרפסת שמש מפנקת. פונה לנוף פתוח ולירוק (לצפון) – מעל לכל הבתים הפרטיים בשכונה.
קומה 6. מפרט טכני עשיר ואיכותי. 3 כיווני אויר: צפון, דרום ומערב. מחסן פרטי ושתי חניות בחניון תת קרקעי.
אכלוס : דצמבר 2024. מחיר השיווק: 5,890,000 שקלים.

הדירה ברחוב השופטים 7 הרצליה, מר נדל"ן

הדירה ברחוב השופטים 7 הרצליה, מר נדל"ן

השופטים 7 הרצליה:

במילה אחת WOW.  דירת 4.5 חדרים מוצלחת (הפכו ל- 4), בשכונה המבוקשת, נווה אמירים.121 מ"ר, מטבח ענק, סוויטת הורים מרווחת ומפנקת במיוחד. קומה 13 (מתוך 18) לנוף עוצר נשימה שלא ישתנה לעולם. מושקעת ומשופצת כחדשה, בבניין מטופח ומתוחזק במיוחד. 2 מעליות, חניה פרטית. מרחק הליכה לכל מה שחשוב באמת, קאנטרי, מרכז מסחרי, גינות משחק ועוד. מחיר השיווק: 4,290,000 שקלים.

סוגרים שבוע עם עסקאות הנדל"ן בהרצליה:

בכמה מכר השכן שלך, דירת 4.5 חדרים ברחוב הרב גורן 4, הרצליה? ומה המחיר למטר של דירת 2 חדרים שנמכרה ברחוב אחד העם 26, הרצליה?

כדאי לכם להירשם לקבוצה השקטה
"בכמה מכר השכן שלך בהרצליה?"
זה פשוט: לחצו על הקישור ושלחו לאלעד גורל הודעה בוואטסאפ
👇🏻
https://bit.ly/3YMCtYu

אלעד גורל, בכמה מכר השכן שלך

אלעד גורל, בכמה מכר השכן שלך

"בכמה מכר השכן שלך בהרצליה?"

ליוטיוב:

ליצירת קשר:

אלעד גורל – 0544-303585

כתובתנו: ביל"ו 18, הרצליה

משרד מר נדל"ן. אלעד גורל – הכתובת למצוינות בתיווך

לאתר שלנו עם כל הנכסים, ההמלצות והמידע, היכנסו כאן
https://eladgoral.co.il/vlog/

מר נדל"ן האתר:
https://eladgoral.co.il/

פייסבוק מר נדל"ן:
https://www.facebook.com/elad.goral

אינסטגרם מר נדל"ן:
https://www.instagram.com/mr_realestate_elad_goral/

טיקטוק מר נדל"ן:
https://www.tiktok.com/@mr.realestate

מה הלקוחות חושבים על מר נדל"ן, אלעד גורל:
https://did.li/oLkgT

 

 

 

 

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר