אלעד גורל, מר נדל"ן, צילום קרן שם טוב, באדיבות מר נדל"ן
אלעד גורל, מר נדל"ן, צילום קרן שם טוב, באדיבות מר נדל"ן

כדאי לכם להכיר את אלעד גורל, מר נדל"ן. וגם: אל תחמיצו את הבית הפתוח בהרצליה ואת ההטבה

אלעד גורל, המוכר בשמו המקצועי מר נדל"ן, פועל כבר שנים רבות בתחום, מכיר את עולם הנדל"ן לעומק, מפתיע לא פעם בתובנות ובתפיסה חדשנית וייחודית, ומבטיח ליווי ברמה שלא הכרתם. וגם: הבית הפתוח והנכסים החמים לשיווק

פורסם בתאריך: 22.8.24 10:09

אלעד גורל, המוכר בשמו המקצועי מר נדל"ן, פועל למעלה משני עשורים וחצי בהרצליה ויודע הרבה מאוד על התחום שמעסיק רבים בישראל ובעולם. כמי שמכיר את עולם הנדל"ן לעומק, הוא מפתיע לא פעם בתובנות ובתפיסה חדשנית וייחודית, שמשלבות בין הידע המקצועי הרחב לבין עולמות המדיה הדיגיטלית והתוכן, כאשר מעל לכל אלה מנצח העיקרון של יחס ושירות אישי ללקוח.

אלעד נולד וגדל בהרצליה, הוא בן 45, נשוי למירן ואב לשלושה (11, 9, 5), בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים וניהול עסקי בנדל"ן מהפקולטה למנהל עסקים באוניברסיטת ת"א. ההתמקצעות של אלעד בתחום כוללת אינספור קורסים והשתלמויות שעבר לאורך השנים בארץ ובחו"ל ולמידה מהמנטורים הגדולים בעולם, בהתפתחות אישית ועסקית ,NLP ,ניהול מו"מ (עו"ד מיכאל צור) ועוד.

"היקף עסקים שהולך וגדל ולקוחות איכותיים שמגיעים כתוצאה מהמלצות חמות הביאו אותי להחלטה להקים צוות מנצח בכדי להעניק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר בכל רגע נתון", אומר אלעד.

ובדיוק כך, לפני 24 שנים, נולד העסק "מר נדלן – אלעד גורל" המושתת על עקרון אחד חשוב – היחס האנושי. אלעד הקים את העסק על בסיס שיטה שבנה שנקראת "שיטת המאסטר". השיטה הזאת נוצרה במטרה להעניק את השירות המקצועי ביותר, הרחב והנכון שיביא לתוצאות העסקיות הכי טובות שיש עבור בעלי נכסים השואפים למכור את ביתם במחיר הטוב ביותר ועבור רוכשי הדירות המשתוקקים לרכוש דירה בצורה בטוחה ומוצלחת.

המודל מתבסס על עבודת צוות ולא על היותו סוכן בודד. המשמעות היא שאלעד בוחר ומגייס אנשים איכותיים לצוות אינטגרלי משלו הכולל עוזרת אישית, מנהלת משרד, סוכני מכירות ושירות, אנשי שיווק ודיגיטל, צלמים, גרפיקאים ועוד. "כל אחד שמצטרף לצוות שלי יודע בדיוק מהו תפקידו ומהי מטרת העל של הצוות וכולם פועלים יחדיו כמו מכונה משומנת היטב ובהרמוניה מלאה", ציין אלעד.

ברגע שכל אחד מאנשי הצוות של אלעד מתעסק ומתמקד בעבודה הספציפית שלו, אלעד מרגיש שהוא יכול לתת את מלוא תשומת הלב, הזמן והפוקוס לעשייה שהוא הכי טוב בה – יצירת חווית לקוח איכותית ושירות שאין שני לו. שיחות טלפון ללקוחות ופגישות תמיד זוכות למלוא תשומת ליבו, ליווי מתחילתו של התהליך ועד ניהול המו"מ (שהוא כאמור אומנות בפני עצמה) הוא מאמין שהשיטה שלו מביאה סטנדרט אחר לתחום שיווק הנדל"ן.

שאלנו את אלעד, מה מייחד אותו ביחס לסוכני נדל"ן אחרים ואלעד השיב בחיוך "הכי טוב שתשאל את הלקוחות שלי".

והנה, מה שהם מספרים על אלעד:

"כשהגעתי לאלעד היו לי ציפיות גבוהות ואלעד עבר בגדול את הציפיות. הוא מתווך על, בפרט הוא תמך בנו כאשר היה משבר עם עורך הדין שלי ומצא לי פתרונות. קיבלנו חבר חדש ומדהים. ממליצה עליו בחום רב."נורית לוי (מכרה את מנדלבלט 3 הרצליה).

"אלעד גורל הוא מתווך אחד, יחיד ומיוחד!! במהלך שנה של חיפוש דירה והתנהלות מול מתווכים שונים, אני יכולה להגיד בוודאות כי אלעד הוא מזן אחר. הוא אמיתי, חרוץ, אנושי, קשוב, לא לוחץ ומצא לי בול את מה שחיפשתי. כמובן שממליצה עליו לאחרים!"לירון גל (רכשה בסוקולוב 46 הרצליה).

אלעד מסכם: "מבחינתי, הבידול שלי מבוסס הערכים אותם אני מייצג ומאמין בהם, ביניהם:

תשוקה – אנחנו בצוות מר נדל"ן, אוהבים את מה שאנחנו עושים, מאתגרים את עצמנו בכל יום להיות הטובים ביותר, בכדי שאתם תזכו לחוויית השירות הטובה ביותר.

אמפתיה – מאמינים בבניית מערכות יחסים מבוססי אמון והקשבה כמו גם בניית מערכת ערכים המעוגנת בסקרנות, צניעות, והעצמת האחר, המקדמים את את תהליך המו"מ.

חדשנות – אנחנו נמצאים בכל מדיה שיווקית הרבה לפני כולם, ולא משנה מה יבוא בהמשך, אנחנו נהיה שם ראשונים.

יצירתיות – תשוקה מתפרצת לשיווק מקורי ולא שגרתי זה ה DNA שלנו, אוהבים לחשוב מחוץ לקופסא בכל סיטואציה והזדמנות שנקרית בדרכנו.

מכיוון שלרובנו עסקת נדל"ן נחשבת לאחת העסקאות המורכבות והמלחיצות, אלעד גורל וצוות מר נדל"ן, ילוו אתכם נכון בכל שלב ושלב בתהליך עד להשגת התוצאה האופטימלית לכם.

נכסים בבלעדיות של אלעד גורל מר נדל"ן

בית פתוח בעצמאות 51 הרצליה, באדיבות מר נדל"ן

בית פתוח בעצמאות 51 הרצליה, באדיבות מר נדל"ן

רחוב העצמאות 51 הרצליה:

מוזמנים ל"בית-פתוח" מחר (שישי, 23.8) בין השעות 10:00 ל- 12:00 ברחוב העצמאות 51 הרצליה. הטבה 50% הנחה בעמלת התיווך ביום זה.
במרכז השקט של הרצליה דירה עורפית ושקטה, בבניין פנימי ברחוב העצמאות. 4 חדרים עם מרפסת שמש מרווחת, 3 כיווני אוויר שמכניסים המון אור ואוויר. 2 דירות בקומה לפרטיות מרבית, יחידת הורים מרווחת וממ"ד, מחסן פרטי ושתי חניות (רגילות בטאבו). הדירה מתוחזקת ושמורה בצורה יוצאת דופן. מרחק הליכה מכל מה שחשוב. מחיר השיווק: 3,390,000 שקלים.

הדירה באלי כהן 24 הרצליה, באדיבות מר נדל"ן

הדירה באלי כהן 24 הרצליה, באדיבות מר נדל"ן

אלי כהן 24 הרצליה:

כשתיכנסו אליה, כבר לא תרצו לצאת. נתחיל מהנוף היפה של הדירה. נוף פתוח, לירוק ולגגות רעפים – נוף תמידי. בהרצליה הירוקה, רחוב אלי כהן, בניין משודרג, איכותי ואינטימי (רק 11 דיירים בסה"כ). 5 חדרים, 132 מ"ר (שהפכו ל-4 חדרים מרווחים במיוחד, יש הכנות מזגן וחשמל לסגירת החדר הנוסף), 12 מ"ר מרפסת שמש, קומה 4 (מתוך 6) ומעלית גדולה. דירה משודרגת ומושקעת בעיצוב עכשווי. שתי דירות בקומה, 3 כיווני אויר מלאים. חניה בטאבו ומחסן פרטי. מחיר השיווק: 4,690,000 שקלים.

הדירה בארלוזורוב 25 הרצליה, באדיבות מר נדל"ן

הדירה בארלוזורוב 25 הרצליה, באדיבות מר נדל"ן

ארלוזורוב 25 הרצליה:

שוברת לבבות גדולה. במרכז השקט, גבול הרצליה הצעירה.

בבניין משודרג ויפיפה. 5.5 חדרים מהממת ומרווחת (+ חדר עבודה), 128 מ"ר + 13 מ"ר מרפסת שמש, סה"כ 141 מ"ר. קומה 4 (מתוך 6) ומעלית גדולה, עורפית, שקטה ופונה לנוף פתוח, מרגיע ולירוק. נוף תמידי שלא ישתנה לעולם. הכל חדש, הדירה משודרגת ומשוקעת בעיצוב אדריכלי עכשווי. יחידת הורים מפנקת וממ"ד. מחסן פרטי וחניה בטאבו. מרחק הליכה מכל מה שחשוב באמת. מחיר השיווק: 4,590,000 שקלים.

הדירה במתחם הגפן פינת גליל ים באדיבות מר נדל"ן

הדירה במתחם הגפן פינת גליל ים באדיבות מר נדל"ן

מתחם הגפן פינת גליל ים:

פרסום ראשון! הזדמנות לדירת 3.5 חדרים חדשה במתחם הגפן הרצליה, פינת גליל ים. בשכונת הגפן החדשה, 3.5 חדרים, כ 80 מ"ר + מרפסת שמש 9 מ"ר (סה"כ כ- 89 מ"ר). קומה 4  נוף מרשים במיוחד, פתוח מערבה ולירוק, נוף תמידי שלא ישתנה. כיוונים: צפון מערב. חניה פרטית בתת קרקעי. איכלוס בנובמבר 2024. "הטוב בשכונה של פעם, האיכות בחיים של היום". מחיר השיווק: 3,580,000 שקלים.

סוגרים שבוע עם עסקאות נדל"ן בהרצליה:

בכמה נמכרה דירת 5 חדרים חדשה ברחוב החלוץ 24 הרצליה (איכלוס 2027)? וגם, בכמה נמכרה דירת 4 חד ברחוב גולומב 77, הרצליה (פרויקט אשרמן)?

כדאי לכם להירשם לקבוצה השקטה "בכמה מכר השכן שלך בהרצליה?"

זה פשוט: לחצו על הקישור ושלחו לאלעד גורל הודעה בוואטסאפ.

👇🏻

https://bit.ly/3YMCtYu

"בכמה מכר השכן שלך בהרצליה?"

אלעד גורל, "בכמה מכר השכן שלך?", צילום קרן שם טוב באדיבות מר נדל"ן

אלעד גורל, "בכמה מכר השכן שלך?", צילום קרן שם טוב באדיבות מר נדל"ן

ליוטיוב: 

https://www.youtube.com/watch?v=9Gg6bGrvMr4

ליצירת קשר:

אלעד גורל – 0544-303585

כתובתנו: ביל"ו 18, הרצליה

משרד מר נדל"ן. אלעד גורל – הכתובת למצוינות בתיווך

לאתר שלנו עם כל הנכסים, ההמלצות והמידע, היכנסו כאן
https://eladgoral.co.il/vlog/

מר נדל"ן האתר:

https://eladgoral.co.il/

פייסבוק מר נדל"ן:

https://www.facebook.com/elad.goral/videos

אינסטגרם מר נדל"ן:

https://www.instagram.com/mr_realestate_elad_goral/

טיקטוק מר נדל"ן:

https://www.tiktok.com/@mr.realestate

מה הלקוחות חושבים על מר נדל"ן, אלעד גורל:

https://did.li/oLkgT

 

 

 

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר