הקוטג' שנמכר ברחוב דוד רזיאל, משפחת רז נדל"ן
הקוטג' שנמכר ברחוב דוד רזיאל, משפחת רז נדל"ן

חדשות הנדל"ן בהרצליה: נמכר! קוטג' 230 מ"ר מגרש בצעירה

וגם: נכסים חדשים למכירה שאסור לפספס! דירת גן כבית פרטי, דירת 5 חדרים במחיר מציאה ושתי דירות גג בהרצליה. כל הפרטים והמחירים בכתבה

פורסם בתאריך: 8.8.24 11:18

חושבים על מכירה או קניית נכס? אנו מזמינים אתכם לפנות למשרד התיווך "משפחת רז נדל"ן", משרד משפחתי ותיק, מדורגים בטופ 3 במדד המתווכים של מדלן 5 ברציפות!

משפחת רז נדל"ן הוא משרד אינטימי ומשפחתי שמנוהל על ידי האמא ענת ושלושת ילדיה. במשך שנים התברגו ענת, בן ודני ממשפחת רז נדל"ן כמובילים בעיר הרצליה ולפני חמש שנים אתר "מדלן" הפך את זה לרשמי ומתועד כשהתחיל את דירוג מדד המתווכים. מדד זה נקבע לפי כמות והיקף עסקאות מרשות המיסים שנסגרו לאורך השנה. מאז ועד היום, חמש שנים ברציפות, גם השנה במדד 2023/2024 דורגה משפחת רז נדל"ן כאחד משלושת משרדי התיווך המובילים בהרצליה עם תג זהב מתוך עשרות משרדי תיווך בהרצליה.

נמכר! נמכר! נמכר!

הקוטג' שנמכר ברחוב רזיאל, משפחת רז נדל"ן

הקוטג' שנמכר ברחוב רזיאל, משפחת רז נדל"ן

קוטג' נוסף שנמכר בבלעדיות על ידי משרד משפחת רז נדל"ן, שייצג גם את המוכרים וגם את הקונים, נמצא ברחוב דוד רזיאל בהרצליה הצעירה. 6 חדרים + מרתף בסמטה שקטה מגרש כ- 230 מ"ר בנוי 190 מ"ר. הקוטג' שווק במחיר 6,490,000 שקלים.

אלו הנכסים החמים למכירה של משפחת רז נדל"ן:

הדירה ברחוב חתם סופר, משפחת רז נדל"ן

הדירה ברחוב חתם סופר, משפחת רז נדל"ן

חדשה בבלעדיות! דירת גן מיוחדת, כמו בית פרטי, בבניין בוטיק בהרצליה הצעירה:

חדשה בשוק! דירת גן נדירה ומיוחדת במינה, עם תקרות גבוהות, בבניין בוטיק של 4 דירות בלבד ברחוב חתם סופר. בניין צעיר כבן 12 שנה, שקט ויפיפה. דירה שהיא ממש כמו בית פרטי, כ- 190 מ"ר, 5 חדרים פלוס פינת משפחה פלוס מרתף עילי עם כניסה נפרדת לעוד סלון ושני חדרים, וחצרות אנגליות (ניתן להשכיר). חללים מרווחים, חצר פרטית כ- 120 מ"ר בחתיכה אחת, חניה מקורה וסגורה לשתי מכוניות עם כניסה ישירות לדירה, מחסן חימום תת רצפתי ועוד. חובה לראות, דירה ממש מיוחדת! המחיר המבוקש: 6,790,000 שקלים.

הדירה ברחוב גולומב, משפחת רז נדל"ן

הדירה ברחוב גולומב במתחם אשרמן, משפחת רז נדל"ן

חדשה בבלעדיות! לדירה הזו חיכיתם! 5 חדרים בהרצליה הירוקה בפרויקט אשרמן המבוקש:

חדשה בשוק! 5 חדרים יפיפייה, מושקעת ומעוצבת על ידי אדריכלית, מרווחת ומוארת. הכל חדש ואיכותי ! פרקט אמיתי, מטבח יפה, מקלחות מושקעות ועוד. 128 מ"ר, קומה 3 מתוך 6 פונה לנוף ירוק, שקטה מאוד, כוללת הכל: ממ"ד, מרפסת שמש, 2 חניות, מחסן וחדר כושר בבניין. הדירה נמצאת ברחוב גולומב במתחם אשרמן, מתחם נפלא למשפחות ובכלל, עם גינה גדולה באמצע – לא יכולתם לבקש יותר בדירה, במחיר מציאה! להיכנס עם מזוודות. המחיר המבוקש: 4,290,000 שקלים.

הדירה ברחוב סירקין, משפחת רז נדל"ן

הדירה ברחוב סירקין, משפחת רז נדל"ן

חדשה בבלעדיות! – דירת גג עם נוף לים, במרכז השקט:

חדשה בשוק! דירת גג מרווחת, מוארת עם משב אוויר תמידי ונוף שלא נגמר! ממוקמת במרכז השקט ברחוב סירקין, שקטה מאוד, בחלק השקט והנעים של הרחוב. בנוי 130 מ"ר, קומה 6+7 גבוהה. בקומה הראשונה 4 חדרים מתוכם מאסטר הורים, וחלל עיקרי ממש גדול. בקומת גג (קומה 7) יש עוד מאסטר, מטבחון וחדר יציאה לגג כ- 80 מ"ר שרואים ממנו רק את הכחול המרהיב של הים. שתי מעליות + חניה תת קרקעית. חובה לראות. המחיר המבוקש: 3,850,000 שקלים.

הדירה ברחוב האנפה, משפחת רז נדל"ן

הדירה ברחוב האנפה, משפחת רז נדל"ן

דופלקס גג בבניין בוטיק קטן בסמטה ללא מוצא – מציאה!

דופלקס גג 5 חדרים מרשימה ומושקעת בבניין חדש בן 8. בסמטה ללא מוצא. הדירה מוארת ונעימה, ממוקמת בסמטה שקטה ללא מוצא ברחוב האנפה. כוללת ממ"ד, מרפסת שמש מהסלון + מרפסת גג לנוף של קוטג'ים פתוח, מעלית וחניה. כ- 120 מ"ר בנוי + כ- 80 מ"ר מרפסות. פינוי גמיש – מחיר מעולה!. מחיק שיווק: 4,290,000 גמיש.

ליצירת קשר:

ענת – 0522750887
בן – 0528112320
דני – 0523553560
כתובתנו: סוקולוב 18 הרצלייה
משפחת רז נדל"ן – קודם בני אדם אחר כך נכסים
לאתר שלנו עם כל הנכסים, ההמלצות והמידע, היכנסו כאן https://raz-nadlan.co.il

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר