שכונת יד התשעה, בתים ותיקים, צילום שרון יונתן
שכונת יד התשעה, בתים ותיקים, צילום שרון יונתן

תכנית ההתחדשות הגדולה ביד התשעה: יצא לדרך סקר התושבים

לצד הסקר יתקיימו מפגשי תושבים. תכנית ההתחדשות תוכנן על ידי העירייה והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית

פורסם בתאריך: 18.6.24 08:10

עיריית הרצליה, בשיתוף הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, מתניעה את תכנית ההתחדשות העירונית בשכונה. לאחר שמינו צוות יועצים מקצועי, ערכו סקר הנדסי על המצב הקיים בשכונה (מבנים, תשתיות, שטחים פתוחים ומבני ציבור), תכננו ובחנו חלופות שונות לתכנון השכונה, כעת עורכות העירייה והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית סקר בקרב תושבי השכונה, על מנת לשפר את התכנון ולהתאים אותו לצרכים ולרצונות של התושבים.

הסקר ייעשה באמצעות נציגים שיעברו בין בתי הדיירים, ובאמצעות טופס מילוי, בקישור: https://tinyurl.com/29c5v6dh
המידע שיתקבל בסקר יישאר חסוי, בהתאם לחוק הגנת הפרטיות.

 

ראש העירייה, יריב פישר: "אנו מעלים הילוך בקידום ההתחדשות העירונית בשכונת יד התשעה. העירייה מחויבת להצלחת המהלך ותפעל לכך שכל השלבים יקודמו מהר ככל הניתן. חשוב לנו לעשות את הכל בשיתוף התושבים, הן באמצעות הסקר שאנו עורכים, והן באמצעות מפגשי שיתוף ציבור שנקיים בעתיד, כדי לשמוע מה חשוב להם, למה הם זקוקים ועל מה לשים דגש כדי לשפר את איכות חייהם".

כזכור, לפני מספר חודשים הודיעה עיריית הרצליה, בשיתוף הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, כי היא מקדמת תכנית להתחדשות עירונית לשכונת יד התשעה. השכונה תתוכנן על ידי צוות תכנון מטעם עיריית הרצליה והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית. לאחר הכנת התכנית, היא תוגש לאישור הוועדה המקומית לתכנון ובניה הרצליה. תושבי השכונה, יזמים, וכל בעל עניין אחר יוזמנו להשתתף במפגשי שיתוף ציבור בהם תוצג התכנית, ולהביע את דעתם על מנת להגיע בכוחות משותפים לתוצאה הטובה ביותר עבור תושבי השכונה והעיר.

הבניינים החדשים יבנו על ידי יזמים פרטיים, שייבחרו על ידי התושבים. לאחר שתאושר תכנית, יוכלו יזמים שיבחרו על ידי התושבים להפיק היתר בנייה, ולבנות בפועל את הבניינים החדשים מחדש, כיחידה אחת.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר