אברומי ומיטל דויטש עם בנם בשחרור המרגש מבית לוינשטיין, צילום דוברות לוינשטיין
אברומי ומיטל דויטש עם בנם בשחרור המרגש מבית לוינשטיין, צילום דוברות לוינשטיין

התרגשות גדולה בלוינשטיין: הפצוע הראשון ממלחמת חרבות ברזל שהגיע למרכז הרפואי שוחרר

אברומי דויטש הגיבור, שנפצע בעמוד השדרה ב-7.10 בלחימה בקיבוץ חולית, שוחרר מהמרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין, שם מסרו: "אברומי מייצג עבורנו את הכוח האדיר של רוח האדם"

פורסם בתאריך: 18.8.24 08:08

רגעים של התרגשות גדולה היו בימים האחרונים במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין, כאשר אברומי דויטש שוחרר לאחר תקופת שיקום ארוכה. דויטש הוא הלוחם הראשון ממלחמת חרבות ברזל שהגיע לשיקום בלוינשטיין לפני חודשים רבים.

דויטש הגיבור הגיע בצהרי ה-7.10 לקיבוץ חולית בעוטף להילחם במחבלים יחד עם עוד תשעה לוחמים. השער של הקיבוץ היה הרוס והם התחילו לסרוק את הבתים כשלפתע פתחו עליהם באש. אברומי ולוחם נוסף נפצעו. אברומי ספג כדור בעמוד השדרה.

במרכז הרפואי לוינשטיין מסרו בהתרגשות גדולה: "מאז אותה שבת שחורה, הגיעו אלינו לוחמים ואזרחים שנפצעו בלחימה. את כולם אנו מלווים לאורך כל תהליך השיקום ומתרגשים יחד איתם מכל הצלחה בדרך, קטנה כגדולה. בתום מסע לא פשוט, מלא באתגרים פיזיים ורגשיים, אנחנו זוכים ללוות את אברומי, הלוחם הראשון שהגיע אלינו בעקבות פציעה בלחימה, ברגע המיוחד והמרגש לקראת שחרורו הביתה. אברומי מייצג עבורנו את הכוח האדיר של רוח האדם. צוות המחלקה לשיקום שדרה ע"ש אורנשטיין היה חלק מהמסע של אברומי ומשפחתו וליווה אותם יד ביד עד לרגע זה. המרכז הרפואי כולו גאה ונרגש וכולנו מאחלים לו המשך הצלחה ובריאות, וזוכרים תמיד שיחד אפשר להתגבר על כל קושי".

דנית שכטר, דוברת המרכז הרפואי לוינשטיין לשיקום מקבוצת כללית, כתבה בדף הפייסבוק שלה: "אברומי ומיטל האהובים. אני כבר מתגעגעת אליכם, תהיו חסרים לי מאוד אבל אני שמחה בשבילכם שהמסע אצלנו בלוינשטיין תם ולפניכם תקופה חדשה, בחזרה בבית, בחיק המשפחה והקהילה המדהימה. היה מטלטל, היה מעצים, היה עצוב, היה מצחיק ובעיקר היינו ביחד בתקופה הכי מאתגרת וניסינו לפעמים להפוך אותה לקצת יותר מתוקה. מיטל- הצחוק המתגלגל שלך ימשיך להדהד לי בראש לנצח. ואברומי – בנימה אישית הכי לאומית שיש, תודה על כל מה שעשית בשביל כולנו ב-7.10. תודה על הזכות להכיר וללוות אתכם. ועכשיו הגיעה העת לשחרר. שולחת אתכם עם איחולי בריאות איתנה , אושר והמון הצלחה, וכמובן חיבוק חזק".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר