כיתה, אילוסטרציה mosher depositphotos.com
כיתה, אילוסטרציה mosher depositphotos.com

"לסגור פערים": קורסים לילדים במקצועות שונים במחיר מסובסד

בקבוצות קטנות: מרכזי הלמידה 'שביט' של עיריית הרצליה פתחו את השנה עם מגוון קורסים לילדים ולנוער במתמטיקה, אנגלית ושפה, במחיר מסובסד

פורסם בתאריך: 10.9.24 08:18

מרכזי הלמידה 'שביט' של עיריית הרצליה, פתחו את שנת הפעילות עם מגוון קורסים לילדים ולנוער במתמטיקה, אנגלית ושפה – במחיר מסובסד של 160 ש"ח לחודש (מפגש פעם בשבוע).

הקורסים מועברים על ידי מורים מקצועיים, בשעות אחה"צ, בקבוצות קטנות המותאמות לפי גיל. בעירייה אומרים כי "הקורסים דינמיים וחווייתיים, ומאפשרים לתלמידים לרכוש מיומנויות וידע שיסייעו להם לשפר את היכולות, לסגור פערים עם הכיתה ולהתמודד עם המטלות הבית ספריות באופן עצמאי". הקורסים מועברים במרכזי 'שביט' הנדיב, נינא ויד התשעה.

בנוסף, מרכזי הלמידה 'שביט' מציעים מגוון של קורסי העשרה איכותיים ברפואה, וטרינריה, מחשבים, בינה מלאכותית, הנדסה ועוד – והכל במחירים מסובסדים. הקורסים נכללים בתוכנית העירונית החדשה 'כיף בחוג' – חוג חינם לילדי כיתות ב' ו-ג'.

לרשימת השיעורים והקורסים של מרכזי הלמידה 'שביט', ולהרשמה, ניתן להיכנס לאתר: https://bit.ly/3WFW62J

ראש העירייה, יריב פישר, אמר: "אנחנו פועלים נמרצות כדי שכל ילד וילדה בהרצליה יהיו מצוינים בלימודים, ובנוסף יגשימו את עצמם, יהיו מאושרים ויוכלו להגשים את החלומות שלהם. אנו רואים בחינוך הבלתי פורמאלי מרכיב מרכזי בפיתוח המיומנויות, הכישורים והחוסן הרגשי של תלמידות ותלמידי העיר".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר