קאנטרי הרצליה, צילום דוברות העירייה
קאנטרי הרצליה, צילום דוברות העירייה

הרצליינים, משביתים לכם את הלימודים? העירייה מזמינה אתכם לקאנטרי

על רקע ההודעה הנחרצת של יו"ר ארגון המורים, רן ארז, מזמינה העירייה את תלמידי התיכונים בהרצליה להיפגש בקאנטרי העירוני

פורסם בתאריך: 31.8.24 09:33

על רקע הודעת יו"ר ארגון המורים, רן ארז, על שביתה בחטיבות העליונות, כיתות י'-י"ב, הודיעה העירייה כי היא פותחת את הקאנטרי העירוני לטובת התלמידים ללא תשלום מחר, ה-1 בספטמבר.

בהודעת העירייה נמסר: "נכון לשעה זו נראה כי המשא ומתן שניהלה המדינה עם ארגון המורים העל-יסודיים כשל וביום ראשון, 1 בספטמבר, בתי הספר התיכוניים ישבתו. הילדים התכוננו והתרגשו לקראת המפגש המחודש, ולכן, ביום ראשון 1.9 הם יוכלו להיפגש – בקאנטרי הרצליה, בחינם,.

"עיריית הרצליה פותחת את הקאנטרי ב-1 בספטמבר לתלמידות ולתלמידים, תושבי העיר, בהצגת תעודת זהות, או ספח ת.ז של ההורים.
הכניסה תתאפשר לעד 1,000 ילדים. הכניסה היא לבריכה ואינה כוללת חוגים וחדר כושר".

ראש העירייה, יריב פישר, אמר: "חבל שעושים מאבקים פוליטיים על גבם של התלמידות והתלמידים שכל כך רוצים לחזור למסגרות ולפגוש את החברים. לכן פתחנו עבורם את בריכת הקאנטרי בחינם ב-1 בספטמבר שיוכלו להיפגש ולבלות ביחד. אני מקווה שמקבלי ההחלטות יתעשתו ויגיעו להסדר שיאפשר את פתיחת שנת הלימודים כסדרה".

יצוין כי להערב, מוצאי שבת, בשעה 23:00, נקבעה פגישה נוספת בניסיון למנוע את הפגישה, אך ארז נשמע אתמול נחרץ ואמר: "לאור סירובו העיקש של משרד האוצר לחתום על הסכם קיבוצי עימנו בדבר תוספת שכר ותנאי עבודה לציבור המורים, הנהלת ארגון המורים החליטה להשבית את תחילת שנת הלימודים תשפ"ה בחטיבות העליונות, כולל כיתות י"ג ו-י"ד בכל מערכת החינוך".

עוד קרא ארז למורים: "לא להישמע להצהרות השקריות של שר האוצר שמנסה בכל מחיר לשבור את העבודה המאורגנת, להפריט את מערכת החינוך ולהחתים מורים על חוזים אישיים, ובכך להפוך אותם לעובדי קבלן. נמשיך במאבק כל עוד יהיה בכך צורך. נדאג ונתמוך בציבור המורים והמנהלים במשך המאבק הזה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר