יעל חקון יוסף, צילום אור קפלן, באדיבות דוברות העירייה
יעל חקון יוסף, צילום אור קפלן, באדיבות דוברות העירייה

מהעירייה לאבני ראשה: בכירה נוספת בעיריית הרצליה עוברת למכון למנהיגות בית ספרית

יעל חקון יוסף, מנהלת אגף החינוך היסודי במינהל החינוך בעיריית הרצליה, עוזבת את העירייה ותכהן כראש תחום הכשרת מנהלים במכון אבני ראשה

פורסם בתאריך: 21.10.24 08:51

יעל חקון יוסף, מנהלת אגף החינוך היסודי במינהל החינוך בעיריית הרצליה, הודיעה לפני סוכות  על עזיבתה את תפקידה, החל מתחילת דצמבר, זאת לאחר 11 שנים בתפקיד. עזיבתה מצטרפת לעזיבתו של ד"ר יעקב נחום, ראש מינהל החינוך והערכים בעירייה, ולעזיבתה של הילה מויאל, מנהלת אגף חינוך הגיל הרך.

בהודעתה כתבה חקון יוסף: "אתם ואתן בעיצומה של חופשה, אך חשוב לי שתשמעו את הדברים ישירות ממני. לאחר 11 שנים של עבודה משותפת, מלוות בתחושת שליחות וסיפוק, הודעתי היום לראש העירייה על סיום תפקידי כמנהלת אגף החינוך היסודי בעיר הרצליה. אני כותבת שורות אלה, בלב אוהב, מעריך ומלא גאווה. אין בהודעה זו מילים של סיכום ופרידה, עוד נקדיש זמן לכך במפגש משותף. החל מה-1/12 אעבור לתפקד כראש תחום הכשרת מנהלים באבני ראשה. ועד שניפרד באופן רשמי, מודה לכל אחד ואחת מכם באופן אישי, על כל הטוב, המחויבות והמסירות למען ילדי הרצליה".

נזכיר כי  ד"ר יעקב נחום הודיע לפני כחודש על עזיבתו את התפקיד לאחר שזכה במכרז לתפקיד מנכ"ל אבני ראשה, המכון הישראלי למנהיגות בית ספרית.

בעיריית הרצליה התייחסו לעזיבת שלושת הבכירים במינהל החינוך: "כידוע, שלושה מנהלים במינהל החינוך הודיעו על מעבר לניהול בתחום אחר ואנו מאחלים להם בהצלחה בתפקידיהם החדשים. מינהל החינוך בעיריית הרצליה הינו מינהל איתן ויציב, הכולל עשרות מנהלים ועובדים מקצועיים, העוסקים בקידום החינוך וימשיכו לעשות זאת על מנת להעניק לילדי העיר את מערכת החינוך המתקדמת, הערכית והיצירתית, שהינה מהטובות בישראל. תהליך של ריענון וארגון מחדש הינו תהליך טבעי בארגונים גדולים. רצף השירותים שמספק המינהל ממשיך, ללא שינוי. התפקידים יאוישו על ידי עובדים ראויים, תוך שמירה על השירות המיטבי שמעניקים האגפים השונים. השינויים האירגוניים ייעשו על פי כללי המינהל התקין, ותוך עדכון שוטף של הנהגת ההורים העירונית".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר