גן הילדים האי בהרצליה, צילום פרטי
גן הילדים האי בהרצליה, צילום פרטי

מפוני קרית שמונה בהרצליה חוששים: הפעוטון שנפתח ייסגר בגלל בעיות מימון

הפעוטון נפתח בגן הילדים "האי" באיזור התעשייה לאחר עיכוב של חודש. נפתח מבצע התרמה למימון הצוות, כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 15.10.24 08:24

כחודש לאחר פתיחת שנת הלימודים, מפוני קריית שמונה, הורים לפעוטות, חוששים מסגירת הגן המארח שנפתח לאחרונה. הסיבה לחששות היא היעדר תקציב לתשלום משכורות לצוות.

לאחר עשרה חודשים של אי וודאות, 700 מפונים תושבי קריית שמונה המתגוררים בבתי מלון בהרצליה קיבלו סוף סוף בשורה משמחת: לאחר עיכוב של חודש, נפתח לאחרונה הפעוטון בגן הילדים הפרטי "האי", הנמצא ברחוב יד חרוצים באזור התעשייה, שהיה אמור להיפתח ב-1 בספטמבר, עבור 10 פעוטות של תושבי קרית שמונה.

מי שעזר למציאת פתרון לפעוטות הוא דוידי גבעון, איש היי-טק מקומי, ויזם חברתי שהוביל את המאמץ בסיוע נציגי המפונים, כאשר חברות היי-טק מובילות הממוקמות באזור התעשייה של הרצליה התחרו על הזכות לארח את הפעוטון במתחמיהן. גן הילדים "האי" נבחר לבסוף כמקום המארח, עם בעליו שהביע גאווה על ההזדמנות לסייע ובהתנדבות.

 

עם זאת, המשפחות עדיין לא יכולות לנשום לרווחה לאחר שכעת, המימון של שכר צוות המטפלות עדיין מהווה אתגר. בכוונת עיריית קריית שמונה לכסות חלקית את ההוצאות, אך חלק ניכר של ההוצאה עדיין נותר ללא מקור תקציבי. דוידי מסביר כי ישנן שתי מטפלות לילדים אלו, אבל אין פתרון מלא למימון משכורתן.

דוידי גבעון אמר: "בזכות נדיבותם והתגייסותם של אנשים טובים, הצלחנו לפתור חצי מהבעיה – אך אי אפשר לפתוח גן ללא מימון הצוות. אנו פונים לציבור הרחב בבקשה לתמיכה, כדי להבטיח את המשך פעילות הפעוטון לפחות עד יוני 2025, או עד שתתאפשר חזרת הילדים לקריית שמונה. כל תרומה, קטנה כגדולה, תסייע להעניק יציבות וחום לילדים הצעירים ביותר".

מי שמעוניין לתרום למימון צוות הגן, מוזמן לפנות לדוידי במייל: [email protected]

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר