ד"ר יעקב נחום, צילום מפורטל החינוך של עיריית הרצליה
ד"ר יעקב נחום, צילום מפורטל החינוך של עיריית הרצליה

שינוי דרמטי במערכת החינוך בהרצליה: זה הבכיר שעוזב

ד"ר יעקב נחום, ראש מינהל החינוך והערכים בעיריית הרצליה, הודיע על עזיבתו את התפקיד, לאחר שנבחר למנכ"ל אבני ראשה, המכון הישראלי למנהיגות בית ספרית

פורסם בתאריך: 22.9.24 11:35

שינוי דרמטי בראשות מערכת החינוך בעיריית הרצליה: ד"ר יעקב נחום, ראש מינהל החינוך והערכים בעיריית הרצליה, הודיע על עזיבתו את התפקיד. במכתב שהוציא למנהלי בתי הספר ציין נחום כי התבשר על זכייתו במכרז לתפקיד כמנכ"ל אבני ראשה, המכון הישראלי למנהיגות בית ספרית.

נחום הוא חלק מרכזי ממערכת החינוך בהרצליה מזה כ- 24 שנים, כאשר בשנת 2000 הקים את תיכון חדש וניהל אותו במשך 13 וחצי שנים. בשנת 2013 התמנה למנהל המחלקה לחינוך על יסודי בעירייה וכעבור 3 שנים, בשנת 2016, נבחר כמנהל אגף החינוך בעירייה. בשנת 2018 פיתח את מודל "איץ'" המוטמע בכל מערכת החינוך בעיר. בשנת 2019 התמנה לסמנכ"ל חינוך וראש מינהל החינוך והערכים בעירייה.

בפורטל החינוך של העירייה נכתב כי נחום הינו בעל רקע מדעי טכנולוגי, סיים את לימודיו כמהנדס אוירונאטיקה וחלל בטכניון שבחיפה, עסק בתחומי המחקר והפיתוח בתעשייה הביטחונית בישראל. לימים השתלב בעולם החינוך מתוך אידאולוגיה בהובלת המדעים והטכנולוגיה לצד מדעי הרוח וההשכלה הכללית במערכת החינוך ומתוך אמונה שכל תלמיד יכול ולא משאירים אף אחד מאחור.

למנהלי בתי הספר הוא כתב: "תמה לה תקופה, שהחלה בשנת 2013 כמנהל אגף חינוך על יסודי והחל מ- 2016 ועד היום כסמנכ"ל וראש מינהל החינוך בהרצליה. אינני נפרד כעת, אך אשמח למפגש כללי כדי לסכם תקופה מדהימה שהייתה בינינו".

מהעירייה נמסר: "עיריית הרצליה מודה ליעקב נחום על שנים של עבודה והשקעה למען קידום מערכת החינוך בעיר הרצליה ומאחלת לו בהצלחה בדרכו החדשה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר