אלעד גורל מר נדל"ן, צילום קרן שם טוב
אלעד גורל מר נדל"ן, צילום קרן שם טוב

רוצים לרשום דירה על שם הילדים ולחסוך סכום משמעותי? קבלו טיפים חשובים. וגם: הנכסים החמים של מר נדל"ן

אם גם אתם שוקלים לרכוש דירה להשקעה ולרשום אותה על שם הילדים בכדי לחסוך, יש כמה מלכודות שחובה להכיר וכמה טיפים שכדאי לקרוא. וגם: הנכסים החמים לשיווק של אלעד גורל מר נדל"ן, כל המחירים וכל הפרטים

פורסם בתאריך: 29.8.24 11:22

שקלתם לרכוש דירה להשקעה ולרשום אותה על שם הילדים בכדי לחסוך ולשמור לעצמכם עשרות ועד מאות אלפי שקלים במס הרכישה? דעו שיש לא מעט מלכודות וסכנות האורבות לכם בפעולה זו.

חשוב שתכירו אותן ובעיקר את הדרכים לנטרל אותן מראש, לזכות בשקט נפשי, להימנע מעוגמת נפש מיותרת תוך כדי שאתם משאירים לכם יותר כסף בכיס.

המלכודת הראשונה שיכולה להופיע היא שבמידה וילדכם ירצה לרכוש דירה עבור עצמו, תשלום מס הרכישה יהיה גבוה הרבה יותר (כיום עומד על 8% מהשקל הראשון), וגם, כחלק מרכישת דירה עבורו (כדירה נוספת) שיעור המימון שיוכל לקבל מהבנק (משכנתא) יהיה נמוך יותר אילו היה רוכש דירה ראשונה ויחידה.

מלכודת נוספת תגיע ברגע שילדכם ירצה להיכנס להגרלה כלשהי בגין רכישה של דירה, כמו מחיר למשתכן וכדומה, הוא כבר לא יוכל לזכות להטבה זו מאחר ויש כבר דירה אחת שרשומה על שמו.

עוד סכנה תהיה במידה וחלילה יהיה סכסוך משפחתי והילד יחליט שהוא רוצה למכור את הדירה ולקבל אליו את כספי המכירה בניגוד מוחלט לרצונותיכם ואפילו ללא ידיעתכם. עוד בעניין זה, ברגע שהדירה נמצאת בבניין שעתיד להתקדם לתוכנית של "פינוי בינוי", הוא זה שצריך לחתום על ההסכם וברגע של סכסוך כלשהו דמיינו מה יכול להיות מכאן והלאה.

כשהכל טוב הכל טוב. אך מה קורה ברגע שנהיה קצת פחות טוב וילדכם ייכנס לחובות, שעבודים, עיקולים, הוצאה לפועל, חדלות פרעון וכו'? כאן יכולים להגיע הנושים ו"לקחת" (לעקל) את הנכס שאתם שילמתם עליו.

והמלכודת האחרונה והמהותית היא שבמידה ויש לילדיכם בן/בת זוג, הם ככלל יכולים להעלות טענות בקשר לזכויות שלהם בנוגע לדירה ובפרט במקרה של פטירה (לא עלינו) של הילד או במקרה של גירושין.

כך שעולה השאלה האם פעולה זו, של לרשום דירה להשקעה על שם אחד הילדים, היא פעולה נכונה ומשתלמת? אני סבור שכן, מכיוון שיש פער וחסכון משמעותי של עשרות ועד מאות אלפי שקלים, אבל חייבים להיות ערים לכל הסכנות המלכודות מבעוד מועד ולנטרל אותן על ידי ייעוץ אפקטיבי עם עו"ד מומחה במקרקעין.

נכסים לשיווק בבלעדיות של אלעד גורל מר נדל"ן:

הדירה ברחוב בן יהודה 10 הרצליה, מר נדל"ן

הדירה ברחוב בן יהודה 10 הרצליה, מר נדל"ן

בן יהודה 10 הרצליה:

"היא לא דומה לאף אחת אחרת". מיני פנטהאוז, חדיש ומשודרג, ברחוב בן יהודה, הרצליה. 5 חד', 150 מ"ר בנוי, 50 מ"ר מרפסת שמש! שפונה לנוף פתוח. דירה יחידה בקומה! קומה 4 (מתוך 6), 3 כיווני אוויר מלאים, מוארת ומשופעת באוויר. שתי סוויטות הורים מרווחות במיוחד. שטחי האירוח מרווחים ויש ממ"ד! חניה פרטית בטאבו. מרחק הליכה מכל מה שחשוב באמת. מחיר השיווק: 5,390,000 שקלים.

הדירה ברחוב העצמאות 51 בהרצליה, מר נדל"ן

הדירה ברחוב העצמאות 51 בהרצליה, מר נדל"ן

העצמאות 51 הרצליה:

במרכז השקט של הרצליה. דירה עורפית ושקטה, בבניין פנימי, ברחוב העצמאות. 4 חדרים עם מרפסת שמש מרווחת, 3 כיווני אוויר שמכניסים המון אור ואוויר. 2 דירות בקומה לפרטיות מרבית. יחידת הורים מרווחת וממ"ד. מחסן פרטי ו-2 חניות (רגילות בטאבו), הדירה מתוחזקת ושמורה בצורה יוצאת דופן. קרוב, מרחק הליכה מכל מה שחשוב. מחיר השיווק: 3,390,000 שקלים.

הדירה ברחוב ארלוזורוב 25 הרצליה, מר נדל"ן

הדירה ברחוב ארלוזורוב 25 הרצליה, מר נדל"ן

ארלוזורוב 25 הרצליה:

שוברת לבבות גדולה. במרכז השקט, גבול הרצליה הצעירה.
בבניין משודרג ויפיפה. 5.5 חדרים מהממת ומרווחת (+ חדר עבודה), 128 מ"ר + 13 מ"ר מרפסת שמש, סה"כ 141 מ"ר.
קומה 4 (מתוך 6) ומעלית גדולה, עורפית, שקטה ופונה לנוף פתוח, מרגיע ולירוק. נוף תמידי שלא ישתנה לעולם. הכל חדש, הדירה משודרגת ומשוקעת בעיצוב אדריכלי עכשווי.
יחידת הורים מפנקת וממ"ד. מחסן פרטי וחניה בטאבו. מרחק הליכה מכל מה שחשוב באמת. מחיר השיווק: 4,590,000 שקלים.

מתחם הגפן פינת גליל ים, מר נדל"ן

מתחם הגפן פינת גליל ים, מר נדל"ן

הגפן פינת גליל ים הרצליה:

פרסום ראשון! הזדמנות לדירת 3.5 חדרים חדשה במתחם גפן הרצליה פינת גליל ים. 3.5 חדרים, כ 80 מ"ר + מרפסת שמש 9 מ"ר (סה"כ כ- 89 מ"ר). קומה 4, נוף מרשים במיוחד, פתוח מערבה ולירוק, נוף תמידי שלא ישתנה.
כיוונים: צפון מערב. חניה פרטית בתת קרקעי. אכלוס נובמבר 2024. "הטוב בשכונה של פעם, האיכות בחיים של היום". מחיר השיווק: 3,580,000 שקלים.

הדירה ברחוב השופטים 7 הרצליה, מר נדל"ן

הדירה ברחוב השופטים 7 הרצליה, מר נדל"ן

השופטים 7 הרצליה:

במילה אחת WOW.

4.5 חדרים מוצלחת (הפכו ל 4), בשכונה המבוקשת, נווה אמירים. 121 מ"ר, מטבח ענק, סוויטת הורים מרווחת ומפנקת במיוחד. קומה 13  תוך 18) לנוף עוצר נשימה שלא ישתנה לעולם. מושקעת ומשופצת כחדשה, בבניין מטופח ומתוחזק במיוחד. 2 מעליות, חניה פרטית. מרחק הליכה לכל מה שחשוב באמת, קאנטרי, מרכז מסחרי, גינות משחק ועוד. מחיר השיווק: 4,290,000 שקלים.

הדירה ברחוב ויצמן 159 כפר סבא, מר נדל"ן

הדירה ברחוב ויצמן 159 כפר סבא, מר נדל"ן

ויצמן 159 כפר סבא:

"היא שלו הוא שלה". פרסום ראשון! המיקום מוצלח ושקט במרכז כפר סבא. 5 חדרים מרווחת במיוחד, קומה 3 (מתוך 5) ויש מעלית. הדירה שמורה ומטופחת. נוף פתוח לעצים ירוקים מכל חלון. סוויטת הורים וחניה פרטית מקורה. מרחק הליכה קצר לפארק, למרכזי קניות, בילוי ופנאי (אזור תעשייה), לבי"ס יצחק שדה ובכלל לכל מה שחשוב. מחיר השיווק: 2,690,000 שקלים.

המיני פנטהאוז ברחוב ששת הימים 34 ברמת השרון

המיני פנטהאוז ברחוב ששת הימים 34 ברמת השרון

ששת הימים 34 רמת השרון (מיני פנטהאוז):

ההזדמנות שלך למיני פנטהאוז נדיר (והאחרון שנשאר בפרויקט), בשכונה המבוקשת ברמת השרון, שכונת רסקו.
בשכונה שלווה המאופיינת בבנייה נמוכה ורוויה בצמחייה ועצים ירוקים והפכה לסמל של איכות חיים, עם גנים ובתי ספר איכותיים. מיני פנטהאוז, 5 חדרים מרווחים במיוחד, 144 מ"ר. 27 מ"ר מרפסת שמש מפנקת. פונה לנוף פתוח ולירוק (לצפון)- מעל לכל הבתים הפרטיים בשכונה.
קומה 6, מפרט טכני עשיר ואיכותי. 3 כיווני אויר: צפון, דרום ומערב. מחסן פרטי ושתי חניות בחניון תת קרקעי.
אכלוס : דצמבר 2024. מחיר השיווק: 5,890,000 שקלים.

דירת הגן ברחוב ששת הימים 34 רמת השרון, מר נדל"ן

דירת הגן ברחוב ששת הימים 34 רמת השרון, מר נדל"ן

ששת הימים 34 רמת השרון (דירת גן):

ההזדמנות לדירת גן יוצאת דופן! בשכונה המבוקשת ברמת השרון, שכונת רסקו. בשכונה שלווה המאופיינת בבנייה נמוכה ורוויה בצמחייה ועצים ירוקים והפכה לסמל של איכות חיים, עם גנים ובתי ספר איכותיים. דירת גן, 4 חדרים מרווחים במיוחד, 121 מ"ר. גינה מפנקת בשטח 245 מ"ר, אינטימית וכיפית לאירוח. מפרט טכני עשיר ואיכותי. 3 כיווני אויר: צפון, דרום ומערב. מחסן פרטי ושתי חניות בחניון תת קרקעי. יזם: רוטשטיין. אכלוס : דצמבר 2024. מחיר השיווק: 6,980,000 שקלים.

סוגרים שבוע עם עסקאות הנדל"ן בהרצליה:

רוצים לדעת בכמה נמכרה דירת 4 חדרים חדשה בשמואל הנגיד 20 (תמ"א 38/2), ודירת 4 חדרים ברחוב מנדלבלט 8, בפינה השנייה של הרחוב (תמ"א 38/1)?

כדאי לכם להירשם לקבוצה השקטה "בכמה מכר השכן שלך בהרצליה?"
זה פשוט: לחצו על הקישור ושלחו לאלעד גורל הודעה בוואטסאפ

👇🏻
https://bit.ly/3YMCtYu

"בכמה מכר השכן שלך בהרצליה?"

ליוטיוב:

ליוטיוב: 

https://www.youtube.com/watch?v=9Gg6bGrvMr4

ליצירת קשר:

אלעד גורל – 0544-303585

כתובתנו: ביל"ו 18, הרצליה

משרד מר נדל"ן. אלעד גורל – הכתובת למצוינות בתיווך

לאתר שלנו עם כל הנכסים, ההמלצות והמידע, היכנסו כאן
https://eladgoral.co.il/vlog/

מר נדל"ן האתר:

https://eladgoral.co.il/

פייסבוק מר נדל"ן:

https://www.facebook.com/elad.goral/videos

אינסטגרם מר נדל"ן:

https://www.instagram.com/mr_realestate_elad_goral/

טיקטוק מר נדל"ן:

https://www.tiktok.com/@mr.realestate

מה הלקוחות חושבים על מר נדל"ן, אלעד גורל:

https://did.li/oLkgT

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר