מעצר שבחים בהרצליה וברמת השרון, צילום משטרת ישראל
מעצר שבחים בהרצליה וברמת השרון, צילום משטרת ישראל

מפחיד: נתפסו שב"חים שעבדו בבית ספר בהרצליה ובגן ברמת השרון

המשטרה עצרה את השב"חים, תושבי ג'נין, חלקם נעצרו לאחר מרדף. פישר: "עובדים ללא תעודת זהות ישראלית, גם אם יש להם אישורים, לא יעבדו במתחמי בתי הספר בעיר"

פורסם בתאריך: 15.10.24 17:59

שלושה שוהים בלתי חוקיים נעצרו היום בבית ספר שזר בהרצליה, שלושה נוספים נעצרו אתמול בגן ילדים ברמת השרון. המעסיקים נחקרו באזהרה וייבחנו נגדם הליכים מנהליים.

במסגרת פעילות אבטחה, אכיפה ומניעה שביצעו היום שוטרי תחנת גלילות בשיתוף פעולה עם השיטור העירוני בהרצליה, הם עצרו לחקירה 3 תושבי ג'נין אשר שהו בישראל שלא כחוק והועסקו בעבודות בבית הספר היסודי שזר ברחוב העצמאות בהרצליה.

וזה לא היה האירוע היחיד: אתמול (14.10.24) עצרו השוטרים לחקירה 3 תושבי שטחים נוספים, אשר שהו ללא אישורי שהייה והועסקו בניגוד לחוק, בגן ילדים בסמוך לבית ספר ברחוב הבאר ברמת השרון.

כשהבחינו בהם בשוטרים, ברחו השב"חים, אולם לאחר מרדף וסריקות שביצעו שוטרי גלילות אותרו ונעצרו שלושת החשודים, אחד מתחבא בגן והאחרים בשיחים סמוכים בקרבתו.

השב"חים נעצרו, הקבלנים המעסיקים עוכבו לחקירה באזהרה בתחנת גלילות ובשלב זה נמשכת חקירת המעסיקים ונבחנים הליכים מנהליים נגדם.

משטרה מזכירים ומדגישים כי קבלנים ואזרחים המעסיקים תושבי שטחים ללא היתרי שהייה ועבודה, מסכנים הן את עצמם והן את הציבור הישראלי כולו, הן בהיבט הביטחוני והן בהיבט הפלילי. משטרת ישראל מבצעת כל העת מבצעי אכיפה רחבי היקף לאיתור ומעצר שוהים בלתי חוקיים, מעסיקים, מסיעים ומלינים. פעילות המשטרה נועדה בראש ובראשונה לצמצם את פעילות הפח"ע, כמו גם את הפעילות הפלילית.

ראש עירייה הרצליה, יריב פישר, אמר: "תופסק עבודת קבלנים שלא יהדקו את הפיקוח והבקרה על הפועלים בשטחם. מדובר באירוע חמור מאוד. מחקירת המשטרה עולה כי אישורי העבודה שהוצגו לקבלן היו אישורים מזויפים. זימנתי למחר את הקבלנים לפגישה דחופה בנושא – מי שלא יפעל על פי החוק והנהלים, לא יעבוד בעיר. ההנחיה היא חד משמעית – עובדים ללא תעודת זהות ישראלית, גם אם יש להם אישורים, לא יעבדו במתחמי בתי הספר בעיר.
יש להדגיש שהאתר שבו נתפסו השב"חים הוא בשטח שמופרד וסגור לחלוטין משטח בית הספר. עם זאת, השיטור העירוני ופקחי העירייה יתגברו את הסיורים הביטחוניים סביב אתרי הבנייה בעיר. אני מודה למשטרת גלילות על העבודה היסודית באיתור השב"חים".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר