תמונת עומר שם טוב בסוכה, צילום ענת עזריאלי, באדיבות דוברות העירייה
תמונת עומר שם טוב בסוכה, צילום ענת עזריאלי, באדיבות דוברות העירייה

העירייה מחלקת תמונות של עומר שם טוב לתלייה בסוכות או בבתים | לצד זאת יתקיימו בעיר אירועים רבים

יוזמה חשובה: העירייה מחלקת היום לתושבים תמונות של עומר שם טוב, החטוף בעזה כבר יותר משנה. לצד זאת יתקיימו בעיר בימים הקרובים אירועים רבים. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 15.10.24 13:34

עיריית הרצליה תחלק היום לתושבים תמונה של עומר שם טוב, שעדיין חטוף בעזה כבר יותר משנה, כדי שיוכלו לתלות את התמונה בבית או בסוכה. לצד היוזמה החשובה הזו תקיים העירייה במהלך סוכות וחול המועד אירועים ופעילויות ברחבי העיר, לכל הגילים, בצל המצב הביטחוני. כל האירועים יתקיימו בהתאם להנחיות פיקוד העורף.

כאמור, גם במהלך החג תמשיך העירייה להעלות את המודעות להחזרת החטופות והחטופים, ביניהם עומר שם טוב מהרצליה. היום, יום שלישי, 15.10, תחלק העירייה לתושבים את תמונתו של עומר, כדי שיוכלו לתלות אותה בבית או בסוכה. התושבים מוזמנים להגיע לבניין העירייה בשעות הפעילות ולקחת את התמונה. ראש העירייה, יריב פישר, אמר: "ממשיכים להחזיר את הלב הפועם בעיר. הרצליה תציין את חג הסוכות באיזון בין שמירה על החוסן הלאומי להתחשבות במצב. אנו בקשר רציף עם גורמי הביטחון ופיקוד העורף ונמצאים בכוננות מלאה כל העת. אני מאחל לתושבות ולתושבים חג סוכות שמח ושקט, והלוואי שנזכה לראות את כל החטופות והחטופים, ובהם עומר שם טוב שלנו, בבית בארוחת החג".

לצד זאת יתקיימו כאמור אירועי סוכות ברחבי העיר. בין האירועים:

סוכות בעיר – הפנינג למשפחות ולילדים: חוויות ופעילויות לכל המשפחה: פארק חבלים וקיר טיפוס, עמדות צילום, שחקני רחוב, הופעות, אטרקציות, תפאורה מיוחדת ועוד. הכניסה חופשית. יום ראשון, 20.10, שעות: 19:00-16:00, בשדרות ח"ן וברחבת הפרגולה.

פופ-פארק Art & Fashion: יריד אופנה ויוצרים ישראלים – דוכני וינטג' ויד שנייה, מעצבי תכשיטים, מעצבי אופנת רחוב לצד פרחים, נרות, דוכני יצירה לילדים ועוד. וגם, עגלת קפה מפנקת, מוזיקה טובה, פינות ישיבה והרבה אווירה. האירוע פתוח לקהל הרחב. יום שבת, 19.10, החל משעה 10:00, בחורשה בפארק הרצליה, מול האצטדיון העירוני ברחוב יוסף נבו.

 

 

שדרות האמנים – יריד אומנות ועיצוב של יוצרים מקומיים: עשרות דוכני ציור, עבודות יד, פסלים, קרמיקה, תכשיטים, תיקים, כלי נוי ועוד, של אמנים מקומיים בהרצליה. בנוסף, המבקרים ביריד ייהנו ממוזיקה טובה בסגנון ישראלי וג'אז ומפינות ישיבה אלטרנטיביות. האירוע, במסגרת אירועי SOKO LOVE, פתוח לקהל הרחב. יום שישי, 25.10, בין השעות 14:00-10:00, בשדרות ח"ן.

פעילויות נוספות: "פעימות" במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית: מופעי מחול, מוזיקה, תיאטרון, פרפורמנס, וידאו ארט, הרצאות, סיורים מונחים, סדנאות תנועה, מרחבי יצירה וטקסי פעולה אמנותית משותפת במוזיאון הריק; סוכות מהסרטים בסינמטק הרצליה – פעילויות העשרה מרתקות לילדים;

מיצב גרפיטי – יוצרים וזוכרים לזכר חללי מלחמת חרבות ברזל: במהלך סוכות, ובמסגרת אירועי השנה למלחמת "חרבות ברזל", אמני גרפיטי ידועים יגיעו לרחבת בניין העירייה, בנוכחות התושבים, וייצרו תערוכה מיוחדת להנצחת הנופלים והנרצחים. היצירות ייעשו בהשראת סיפוריהם וזכרם של הנופלים, ובשיתוף פעולה עם המשפחות. יום שני, 21.10, בשעה 17:00, ברחבת בניין העירייה.

ביו-בליץ תל מיכל: הפנינג טבע חברתי, סיורים, סדנת ציור, הרצאות שטח ועוד, למשפחות ולחובבי טבע. חינם בהרשמה מראש.
יום שני, 21.10, בסבבים במהלך היום, בין השעות: 21:00-06:00, בתל מיכל.

סוכות עירוניות: העירייה הציבה שתי סוכות עירוניות לרשות התושבים – בפארק הרצליה ובפארק גליל ים.

בנוסף, יתקיימו אירועי חג נוספים בקהילות ברחבי העיר. סגנית ראש העירייה, דנה אורן-ינאי, אמרה: "עכשיו יותר מתמיד בהרצליה חוגגים את חג הסוכות בעיר. גם שומרים על הביטחון וגם חוגגים עם כל המשפחה. אנחנו מחכים לכם במגוון רחב של פעילויות לכל הגילאים ובמגוון גדול של מרחבים עירוניים, ממשיכים להעלות את הדופק ומאפשרים לכל תושבי העיר לקחת חלק באירועים. הלוואי ונזכה שכל החטופים יחזרו הביתה וכל הלוחמים יחזרו בשלום ונחגוג יחד את חג הסוכות כאן אצלנו בעיר".

לכל אירועי סוכות בהרצליה היכנסו כאן

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר