סיור כיתת הכוננות של תכנית חץ אוריון, צילום דוברות העירייה
סיור כיתת הכוננות של תכנית חץ אוריון, צילום דוברות העירייה

יום השנה ל-7.10: העירייה מתגברת כוחות ברחבי העיר. הערב יתקיים הטקס המרכזי

העירייה מתגברת כוחות ומקיימת הערכות מצב שוטפות וקוראת לתושבים לדווח על כל דבר חשוד. הערב יתקיים טקס מיוחד ברחבת העירייה

פורסם בתאריך: 7.10.24 09:21

עיריית הרצליה מתגברת היום, 7.10, את הנוכחות הביטחונית ברחבי העיר. עוד נמסר מהעירייה כי מתקיימות הערכות מצב שוטפות עם כלל גורמי הביטחון ובתאום מלא עם משטרת ישראל.

החל מאתמול בלילה הלילה ולאורך כל היום היום מתגברת העירייה את כוחות השיטור העירוני והנוכחות הביטחונית סביב כל מוסדות החינוך בעיר, אתרי הבנייה ומרכזים הומי קהל.

ראש העירייה, יריב פישר, אמר: "אנו מציינים שנה למאורע הקשה ביותר שידעה המדינה. אנו מודעים להשלכות שיש לכך, הן בהיבט הרגשי והן בהיבט הביטחוני. אנו בעירייה נערכים בכוחות גדולים כדי להגביר את תחושת הביטחון בעיר. במידה וזיהיתם פעילות חשודה, אנא גלו ערנות ודווחו מיידית למוקד 100 של המשטרה. במקביל, המוקד העירוני 106 עומד לשירותכם בכוחות מתוגברים 24/7".

עוד נמסר מהעירייה כי "בימים מורכבים אלו, במידה והתושבים זקוקים לתמיכה רגשית, מערך השירות הפסיכולוגי העירוני זמין עבורם. פרטים במוקד העירוני ובאתר העירייה".

הטקס המרכזי לציון שנה לטבח ה-7.10 ולמלחמת חרבות ברזל יתקיים הערב ב-18:00 ברחבת העירייה בהשתתפות תושבי העיר שהושפעו מהמלחמה באופן אישי, ביניהם חיילים, ניצולים, עקורים, ובני משפחות חטופים. הטקס, בשיתוף בוגרי להקת על הבמה, הלקה הבוגרת, ובליווי של ארבעה נגנים. מיד לאחר הטקס, בשעה 19:00, העירייה תשדר את טקס הזיכרון הלאומי של משפחות ה-7 באוקטובר, ברחבת בניין העירייה על גבי מסך גדול. האירוע פתוח לקהל הרחב, ללא עלות.

לשאר הטקסים והאירועים היכנסו כאן.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר