ראש העירייה, יריב פישר, עם גבאי בית הכנסת אוהל משה איתי מעודה, ויו"ר ועד בית הכנסת, מירון איזקסון, צילום דוברות העירייה.
ראש העירייה, יריב פישר, עם גבאי בית הכנסת אוהל משה איתי מעודה, ויו"ר ועד בית הכנסת, מירון איזקסון, צילום דוברות העירייה.

בפגישה עם פישר נחשף: נציגי בית הכנסת לא התלוננו במשטרה על העלונים למען החטופים

הסיפור ההזוי והמקומם על מעצר שלוש הנשים הופך הזוי ומוזר אף יותר. ראשי בית הכנסת בו הונחו העלונים הבהירו כי לא התלוננו במשטרה. בית הכנסת יקיים אירוע משותף לדתיים וחילונים למען החטופות והחטופים

פורסם בתאריך: 15.9.24 15:12

בית הכנסת בהרצליה לא הגיש את התלונה במשטרה נגד שלוש הנשים שהניחו עלונים למען החטופים:  בעקבות מעצרן ההזוי בסוף השבוע של שלוש תושבות הרצליה שהניחו עלונים למען החטופים בבית כנסת "אוהל משה" בהרצליה שבו מתפלל ח"כ יולי אדלשטיין, זימן הבוקר ראש העירייה, יריב פישר, ללשכתו, את גבאי בית הכנסת, איתי מעודה, ויו"ר ועד בית הכנסת, מירון איזקסון.

בפגישה הבהירו נציגי בית הכנסת הבהירו לראש העירייה כי לא הם שהגישו את התלונה במשטרה וכי הם פועלים לאורך כל השנה למען אחדות וסובלנות בעם. עוד ציינו נציגי בית הכנסת, כי מדי שבוע הם מקיימים תפילות למען השבת החטופות והחטופים. פישר אמר כי בהרצליה חיים ביחד בכבוד הדדי, הקשבה, והמוטו הוא "חיה ותן לחיות" וסובלנות.

 

פישר ציין: "בהרצליה הדמוקרטיה והחופש להביע מחאה הם ערכי יסוד. אנו נאפשר כל סוג של מחאה והבעת עמדה, כל עוד הדבר נעשה במסגרת החוק. שוחחתי עם מפקד תחנת גלילות והבהרתי לו את עמדתי בעניין המעצר חסר הפרופורציות של שלוש הנשים. אני יודע שבמשטרת גלילות יש שוטרים מקצועיים שעושים לילות כימים למען ביטחון תושבי העיר ואני בטוח שהאירוע החמור הזה הוא חריג ומצפה שייחקר על ידם ויופקו הלקחים".

פישר הוסיף כי בכוונתו לשוחח היום גם עם ח"כ יולי אדלשטיין. פישר ונציגי בית הכנסת הסכימו כי ניתן היה לפתור אחרת את אירועי סוף השבוע וסיכמו שיקיימו בבית הכנסת אירוע משותף לדתיים וחילונים ב-7 באוקטובר למען החטופות והחטופים.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר