עומר שם טוב (צילום מהרשת) וכרזת הסרט ג'אנגו ללא מעצורים, באדיבות דוברות העירייה
עומר שם טוב (צילום מהרשת) וכרזת הסרט ג'אנגו ללא מעצורים, באדיבות דוברות העירייה

מיזם מיוחד: הסרט האהוב על עומר שם טוב יוקרן הערב בסינמטק

סינמטק הרצליה הצטרף למיזם "הסרט של...", פרויקט מיוחד של מטה המשפחות, להעלאות את המודעות ולתמיכה במאבק המשפחות נגד הפקרת החטופים על ידי הממשלה ובעד עסקה

פורסם בתאריך: 16.9.24 08:32

סינמטק הרצליה יקרין היום (שני), את הסרט האהוב על תושב העיר שנחטף ונמצא בשבי בעזה כבר 346 ימים, עומר שם טוב. מדובר בסרט "ג'אנגו ללא מעצורים".

סינמטק הרצליה הצטרף בחודש שעבר למיזם "הסרט של…" – פרויקט מיוחד שנרקם ביוזמת מטה משפחות החטופים והנעדרים, בשיתוף עם הסינמטקים בישראל. במסגרת המיזם, מציגים הסינמטקים את הסרטים האהובים על החטופות והחטופים במטרה להעלאות את המודעות ולתמוך במאבק המשפחות.

היום, שני 16.9, בשעה 20:00, יקרין הסינמטק את הסרט האהוב על עומר שם טוב – "ג'אנגו ללא מעצורים". במאי: קוונטין טרנטינו. שחקנים: ג'יימי פוקס, לאונרדו דקפריו, כריסטוף וולץ, סמואל ל.ג'קסון.

 

"ג'אנגו ללא מעצורים" הוא מערבון אמריקאי משנת 2012 בבימויו של קוונטין טרנטינו. עלילת הסרט מתרחשת בתקופה שקדמה למלחמת האזרחים האמריקנית ומציגה בצורה גראפית את היחס האלים במדינות דרום ארצות הברית כלפי העבדים השחורים. במרכז הסרט מתוארת מערכת היחסים בין ג'אנגו, עבד שחור משוחרר, לבין ד"ר קינג שולץ, צייד ראשים לבן ממוצא גרמני. הסרט זכה בשני פרסי אוסקר, גלובוס הזהב ובאפט"א.

למידע ולרכישת כרטיסים לסרט, ניתן להיכנס לאתר סינמטק הרצליה, בקישור: https://tinyurl.com/ypmx9srw

ראש העירייה, יריב פישר, אמר: "זה פשוט לא נתפס שעומר שם טוב, "ילד השמש" של הרצליה, ושאר החטופות והחטופים נמצאים כל כך הרבה זמן בשבי חמאס. הם עוברים שם סבל וגיהינום, וכל יום נוסף מסכן אותם. אני קורא לממשלה ולמקבלי ההחלטות לעשות הכל כדי להגיע לעסקה שתחזיר את כולם הביתה – עכשיו!".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר