קאנטרי נווה אמירים והתקנון, צילום פרטי
קאנטרי נווה אמירים והתקנון, צילום פרטי

"לפתע המציל התחיל לצעוק ולנופף מהצד השני של הבריכה ואמר ילדה ילדה זוזי משם, זוזי"

תושבת הרצליה מתלוננת שהמציל בקאנטרי נווה אמירים אסר על בתה לשחות במסלולי השחייה למרות שהיא שוחה מעולה. מנהל הקאנטרי: "מי שלא מעכב יכול לשחות, ההחלטה היא של המציל"

פורסם בתאריך: 5.9.24 08:06

האם לילדים אסור לשחות בבריכות? לא ברור, אבל לטענת אם מהרצליה המציל אסר על בתה לשחות במסלולים שבבריכה בקאנטרי נווה אמירים. במקרה הלא נעים הזה נתקלה משפחתה של מילי טל מהרצליה, שהגיעה בשבת האחרונה לבריכה בנווה אמירים ביחד עם בעלה ושני ילדיה התאומים בני ה-13. לטענתה, כאשר בתה החלה לשחות באחד המסלולים המציל קרא לה לחדול ולצאת ממסלול השחייה.

את אשר אירע סיפרה השבוע מילי: "היינו בשבת בבריכה בנווה אמירים והמתנו, אני בעלי והתאומים שלנו, למסלול פנוי במתחם השחייה. הילדה ניגשה למסלול שהתפנה כדי לשחות ואז לפתע המציל התחיל לצעוק ולנפנף מהצד השני של הבריכה "ילדה ילדה זוזי משם, זוזי". ניסינו להבין על מי הוא צועק ולמה. היא קפאה במקום מושפלת. לא הבנו מה הוא רוצה. אבא שלה לידה. אני מהצד השני. מנסים להבין מה קורה. סימנו לו שהיא שוחה. והוא ממשיך בצעקות, ניגש אלינו ואמר שלילדים אסור לשחות במתחם השחייה. אמרנו לו שהיא בת 13 ויודעת לשחות ולמדה קורס שחייה בבריכה הזאת ממש. הוא אמר שזה התקנון של הבריכה, שאסור לילדים לשחות. שאלתי אותו איפה זה רשום כי אני שוחה פה כבר 15 שנים ולא מכירה את זה. אמר שככה זה ותמיד היה אסור".

מילי לא ויתרה וניגשה למנהלת הבריכה במקום שאישרה את טענת המציל כי אסור לילדים לשחות. "כאשר שאלתי אותה איפה זה כתוב היא לא ענתה ורק אמרה שככה זה היה תמיד. כאשר שאלתי למה זה לא נאמר לי במעמד רכישת הכרטיסייה היא לא השיבה. אמרתי לה שזה לא חוקי, שהם יודעים לשחות ולמדו לשחות כאן".

 

מילי ביקשה החזר על הניקובים שנותרו כולל על הכניסה היומית, כל זאת בשווי של כ- 1200 שקל שכן לטענתה אם ילדיה לא יכולים לשחות אין להם שימוש בכרטיסיה שנקנתה לצורך שחייה. לטענתה, הדבר היה אמור להיאמר לה במעמד הרכישה. מילי הוסיפה: "אמרתי למנהלת המקום שזה נשמע לא חוקי בעליל ואני אתייעץ עם עורך דין. היא אמרה שצריך לעשות בירור לפני שאני מקבלת החזר על הכסף. ניגשתי שוב לסביבת הבריכה ולכניסתה לחפש שילוט עם האיסור על שחיית ילדים. לא מופיע בשום מקום. בתקנון שתלוי בכניסה באזור השחייה ובכל אזור הבריכה כולל בכניסה אין אזכור לאיסור על שחיית ילדים".

אייל שיטרית, מנהל קאנטרי נווה אמירים, מסר בתגובה: "הבריכה מחולקת לשני אזורים: לאזור רביצה במים הרדודים למי שאינו שוחה אלא מגיע להשתכשך במים ובנוסף אזור למסלולי שחייה מסומנים שמיועד למי ששוחה. השחייה במסלולי השחייה מיועדים לכולם. אם זאת המסלולים המסומנים מיועדים למי ששוחה, כלומר, נמצא בתנועה ולא מעכב את התנועה במסלולים. הגיל לא רלוונטי. הוא יכול להיות בן 80 והוא יכול להיות בן 10. הכל בתנאי שהוא בתנועה מקיר לקיר ולא מעכב או מפריע לתנועת השוחים במסלול. מי שאחראי לקבל החלטה הוא המציל במשמרת וההחלטה היא לשיקול דעתו בהתאם למה שהוא רואה בשטח הבריכה. אנו מעודדים שחייה כאורך חיים בריא, אך עם זאת מקפידים שלכל מי ששוחה במסלולים יש את האפשרות לשחות ללא הפרעה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר