מאות אלפים במחאה נגד ממשלת המחדל וההפקרה באדיבות מטה המשפחות
מאות אלפים במחאה נגד ממשלת המחדל וההפקרה באדיבות מטה המשפחות

מאות אלפים במחאה נגד הפקרת החטופים. היום שביתה כללית, זה מה שקורה בהרצליה

יותר מ-300 אלף איש יצאו אתמול לרחובות במחאה נגד ממשלת המחדל וההפקרה. היום הוכרזה שביתה במשק: זה מה שפועל ומה שלא פועל בהרצליה

פורסם בתאריך: 2.9.24 09:03

מאות אלפים, מעל ל-300 אלף, יצאו אתמול לרחובות במחאה הגדולה נגד ממשלת המחדל וההפקרה והעומד בראשה – בנימין נתניהו. זאת על רקע חילוץ גופותיהם של שישה חטופים שנרצחו בימים האחרונים בשבי החמאס. קודם לחילוץ, החליט נתניהו בהחלטה שקיבלה את אישור הקבינט להעדיף נוכחות בת מספר שבועות נוספים בציר פילדלפי על פני התקדמות כלשהיא במו"מ לעסקת שחרור חטופים, החלטה שעוררה סערה רבה ותגובות זועמות וכואבות אצל חלקים גדולים בעם. אתמול הובא למנוחות ברעננה אלמוג סרוסי ז"ל שנרצח בשבי החמאס וגופתו הייתה בין שש הגופות שחילץ צה"ל.

אתמול הודיעה ההסתדרות על שביתה כללית במשק היום (שני). השביתה הבוקר כוללת מרכזי קניות, בנקים, וחברות גדולות רבות במשק. גם הרכבת הקלה הודיעה על מתכונת מצומצמת וצפויים שיבושים גם בתחבורה הציבורית. על רקע הודעת ההסתדרות בדבר השביתה, כהזדהות עם המאבק להשבת החטופים, פרסמה עיריית הרצליה מספר עדכונים אודות הפעילות העירונית היום, יום שני, 2.9.24:

מהעירייה נמסר אתמול בערב: "עיריית הרצליה תומכת במשפחות החטופים. אנחנו בסיומו של יום קשה וכואב בו התבשרנו על הירצחם של 6 חטופים בשבי החמאס ועוד 3 שוטרים שנרצחו הבוקר בפיגוע בחברון. יש עוד 101 חטופות וחטופים בשבי החמאס שחייבים לחזור הביתה, למשפחות שלהם, לחברים שלהם, לעתיד שמגיע לכל אחת ואחד מהם. על רקע הודעת ההסתדרות בדבר שביתה כללית במשק וכהזדהות עם המאבק להשבת החטופים, להלן עדכונים לגבי הפעילות העירונית מחר, יום שני 2.9.24, בהרצליה:

לא תהיה קבלת קהל פרונטלית וטלפונית במשרדי העירייה.

מערכת החינוך תפעל באופן חלקי:

גני הילדים בעיר לא יפעלו. הצהרונים יתחילו בשעה 14:00 עד שעה 16:45, כולל הזנה.

בתי הספר היסודיים יפעלו עד שעה 11:45. צהרונים יופעלו בין השעות 11:45 עד 15:30.

 

חטיבות הביניים יפעלו באופן חלקי, עד שעה 11:45.

מסגרות החינוך המיוחד יפעלו כרגיל.

כיתות התקשורת בחינוך הרגיל יפעלו עד שעה 15:30.

מעונות היום עד גיל שלוש – יפעלו כרגיל.

בנוסף, הספריות העירוניות יהיו סגורות.
‏המוקד עירוני 106 ושירותי הביטחון העירוניים יתנו מענה לחירום בלבד.
העירייה תספק הסעות מאורגנות אל כיכר החטופים עבור עובדי העירייה אשר יהיו מעוניינים, לאות תמיכה והזדהות.

ראש העירייה, יריב פישר, אמר: "ההפקרה של ממשלת ישראל עולה לנו בחיי אדם וחובתנו להיות בצד הנכון של ההיסטוריה. אני קורא לכל ראשי הרשויות לקבל החלטה משותפת ולהצטרף למחאה. אין לנו ברירה, אין לנו ארץ אחרת".

קודם לכן הודיעה העירייה כי עובדי העירייה ייצאו היום, יום שני, 2.9, אל "כיכר החטופים" בתל אביב על מנת להביע הזדהות עם כאבן של המשפחות. בשל כך, לא תתקיים (2.9) קבלת קהל במשרדי העירייה. כמו כן, אתמול בערב ביטלה החברה לאמנות ותרבות הרצליה את כל אירועי ומופעי התרבות שתוכננו במוסדות העירוניים: היכל אמנויות הבמה, היכל בעיר וסינמטק הרצליה.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר