עיריית הרצליה (צילום: דוד שי, CC BY-SA 4.0, ויקישיתוף)
עיריית הרצליה (צילום: דוד שי, CC BY-SA 4.0, ויקישיתוף)

לקראת חגי תשרי: זה השינוי של העירייה בסיוע למשפחות נצרכות

החלוקה תתבצע באמצעות העירייה ולא באמצעות עמותות, והמשפחות יקבלו תווי קנייה ולא סל מצרכים. לצד זאת תימשך התמיכה בעמותות

פורסם בתאריך: 26.8.24 08:45

תחת הסלוגן "עוזרים למי שצריך – כמו שצריך", יוצאת עיריית הרצליה במהלך רה-ארגון להסדרת וייעול נושא חלוקת סלי המזון לנצרכים. מדובר במעבר לחלוקת תווי קניה ולא מצרכים ובחלוקה על ידי העירייה ולא באמצעות העמותות. לצד זאת תימשך התמיכה בעמותות. בעירייה הדגישו כי למרות השינויים אף משפחה נצרכת לא תישאר ללא סיוע. המתכונת החדשה של החלוקה תתקיים בחגים וגם באופן שוטף במהלך השנה.

בעירייה ציינו: "עיריית הרצליה רואה חשיבות רבה בערכי הסולידריות החברתית, העזרה ההדדית והצורך להושיט יד מסייעת ולתמוך במי שזקוק לכך. על מנת להבטיח שכספי הציבור, המתועלים לטובת רווחתם של הנצרכים, יגיעו למי שבאמת זקוקים להם – העירייה יצאה במהלך כולל של הסדרה מחדש של כלל נושאי התמיכה – על פי הקריטריונים הקבועים בחוק, באמצעות האגף לשירותים חברתיים".

עוד צוין כאמור כי חלק ממנגנון ההסדרה יכלול מעבר מרכישת סל מזון להענקת שוברי קניה, שיאפשרו לנצרכים בחירה מגוונת של תכולת הסל. "חשוב לעירייה להבהיר ולהבטיח שכל מי שזקוק לסבסוד סל מזון בעיר הרצליה – ימשיך ויקבל את "הסל" (שוברי הקניה), הן בימי השגרה והן לקראת חגי ישראל הקרבים", הדגישו בעירייה.

במקביל כאמור, עיריית הרצליה תמשיך ותתמוך בעמותות הפועלות למען ציבור תושבי העיר, דרך מנגנון התבחינים והתמיכות, הקבוע בחוק.

ראש העירייה, יריב פישר, אמר: "אנחנו יוצאים במהלך רחב של רה-ארגון והסדרתו של כל נושא חלוקת סלי המזון והעברתו לטיפולם של הגורמים המקצועיים באגף לשירותים חברתיים. כך נבטיח שמירה על המינהל התקין והבטחת זכאותו של כל מי שמגיע לו שאכן יקבל את הסיוע. החלוקה תיעשה בצורה מכובדת ומכבדת, תוך הקפדה על פרטיותם וכבודם של הנצרכים".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר