החוף הנפרד, צילום פרטי
החוף הנפרד, צילום פרטי

תלונות: בחוף הנפרד אין סככות צל, הדרך מלאה בורות

תושבים מתלוננים על התנאים בחוף הנפרד: "זלזול בציבור הדתי". ומה אומרים בעירייה?

פורסם בתאריך: 19.8.24 08:37

הקיץ בעיצומו – האם החוף הנפרד בהרצליה, נפרד גם בתנאים שלו? תושבים דתיים שפוקדים את החוף מתלוננים על היעדר תנאים כפי שיש בחופים אחרים בהרצליה. החוף הנפרד, שהינו חוף מוכרז לכל דבר ועניין תחת אחריות עיריית הרצליה, נמצא דרומית לחוף הכוכבים (החוף הדרומי), כאשר במהלך עונת הרחצה, במחצית מימי חול (ראשון עד שישי) מותרת הרחצה לגברים ובמחצית השבוע לנשים.

דליה, תושבת הרצליה, סיפרה ל"צומת השרון" כי היא ומשפחתה מבקרים בחוף מספר פעמים במהלך הקיץ כמו תושבים רבים, אבל התנאים בחוף אינם זהים לתנאים בשאר חופי הרצליה. כך למשל, אין בחוף סככות צל, כפי שיש בשאר החופים. דליה: "לא הגיוני שברצועת החוף הנפרד אין ולו סככת צל אחת. זה פשוט הזוי ולא מתקבל על הדעת, במיוחד שמשפחות מגיעות עם הילדים קטנים בשעות הכי חמות בקיץ".

 

בנוסף טוענת דליה כי ההגעה למקום היא בעייתית: "הדרך המובילה לחוף הנפרד היא דרך עפר מלאה בבורות שנדמה שמיעודת רק לרכבי שטח. דבר נוסף הוא היעדר פחי אשפה בכל החוף".

דליה מסכמת: "מדובר בזלזול בציבור הדתי ובכל מי שרוצה להגיע לחוף הנפרד. עירייה חזקה ועשירה כמו עיריית הרצליה יכולה להרשות לעצמה להשקיע בדברים אלמנטריים בחוף שמיועד גם לציבור הדתי".

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "במסגרת תקצוב תכניות העבודה לשיפור חזות חופי הים בהרצליה בשנת 2025 תהיה התייחסות גם למתקנים ולהצללה בחוף הנפרד".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר