ניידת, משטרה צילום jomahepu@gmail.com depositphotos.com
ניידת, משטרה צילום [email protected] depositphotos.com

העסיקו, הלינו, הסיעו: צו סגירה למסעדה בהרצליה פיתוח

המסעדה ברחוב המדע נסגרה ל-30 יום והחקירה נמשכת, לאחר שנתפסו שב"חים שהועסקו בה ואף לנו בדירה השייכת לעסק. וגם: ההסעות

פורסם בתאריך: 21.7.24 09:02

מפקד מחוז תל אביב, ניצב פרץ עמר, חתם על צו סגירה לבית עסק ברחוב המדע בהרצליה אשר העסיק שוהים בלתי חוקיים בניגוד לחוק, והלין אותם בדירה בחזקתו. לא רק זה: באותה מסעדה העסיקו שוהה בלתי חוקי למרות שמספר ימים קודם לכן נתפסו ששב"חים שהועסקו בה. במשטרה ציינו כי בנוסף לכך, עובד במקום הסיע את השב"חים.

במסגרת מבצע אכיפה משטרתית ממוקדת נגד עבירות העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים, שוטרי תחנת גלילות של מרחב ירקון במחוז תל אביב ביצעו סוף השבוע שעבר פעילות מוגברת בעסקים ואתרי בנייה, בהם קיים חשש להעסקת או הלנת שוהים בלתי חוקיים, במטרה לחזק את בטחונו ושלומו של הציבור במסגרתה נעצרו מעל 30 שב"חים ועוד 7 מעסיקים לחקירה.

במסגרת פעילות אכיפה עצרו השוטרים כשבוע קודם לכן ביום 4.7.24 שני תושבי שטחים, ללא אישורי שהייה, אשר הועסקו במסעדה ברחוב המדע בהרצליה בניגוד לחוק. ביום 11.7.24 במהלך מבצע האכיפה גילו השוטרים כי בעל העסק ממשיך ומעסיק במסעדה שוהה בלתי חוקי ועל פי הראיות שנאספו אף הלין שוהים בלתי חוקיים בדירה שבחזקתו, ועובד במקום הסיע אותם, והכל בניגוד לחוק.

השב"חים ובעל העסק נעצרו ונחקרו באזהרה. בעקבות החקירה פעלו שוטרי הרישוי במרחב ירקון ותחנת גלילות לסגירת העסק וממ"ז ת"א חתם בסוף השבוע החולף על צו סגירה מנהלי לבית העסק (אתר הבנייה) למשך 30 ימים מיום 18.7.24 ועד ליום 16.8.24 כולל. החקירה בעניין בעלי העסק נמשכת.

במשטרה הדגישו שוב כי "קבלנים ואזרחים המעסיקים תושבי שטחים ללא היתר שהייה ועבודה מסכנים הן את עצמם והן את הציבור הישראלי כולו, הן בהיבט הביטחוני והן בהיבט הפלילי. משטרת ישראל מבצעת כל העת מבצעי אכיפה רחבי היקף לאיתור ומעצר שוהים בלתי חוקיים, מעסיקים, מסיעים ומלינים. פעילות המשטרה נועדה בראש ובראשונה לצמצם את פעילות הפח"ע כמו גם את הפעילות הפלילית".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר