מעבר חצייה דהוי ברחוב סוקולוב. צילום שרון יונתן
מעבר חצייה דהוי ברחוב סוקולוב. צילום שרון יונתן

תלונות בהרצליה: לא רואים את מעברי החציה, לא רואים את סימוני הכביש

תושבים מתלוננים על מעברי חציה דהויים שאינם נראים, וגם על קווי הפרדה, סימוני עצור, חיצים ועוד. העירייה: "עושים עבודת מטה על מנת לבחון אופציות עמידות יותר"

פורסם בתאריך: 16.7.24 08:11

עיריית הרצליה הודיעה לאחרונה כי בכוונתה לשפר את פני המרחב הציבורי ולהעלות הילוך בשדרוג וניקיון הרחובות המרכזיים בעיר. כחלק מהליך זה, פתחה העירייה במאבק נגד הוצאת סחורות מהחנויות, דבר שהביא כזכור לכעס רב בקרב בעלי חנויות רבים.

אבל, תושבים אומרים כי, לפני שיפור המרחב הציבורי, הם מצפים שהעירייה תקפיד קודם כל על דברים בסיסיים במרחב הציבורי – סימון ראוי של מעברי חצייה וסימוני כבישים.

קו הפרדה דהוי לחלוטין שאינו נראה ברחוב סוקולוב, צילום שרון יונתן

קו הפרדה דהוי לחלוטין שאינו נראה ברחוב סוקולוב, צילום שרון יונתן

תלונות רבות של תושבים הצטברו במערכת על שבמקומות רבים ברחבי העיר, כולל מרכז העיר, ישנם מעברי חצייה דהויים שבחלקם כמעט ולא נראים או לא נראים בכלל, דבר שכמובן מהווה מפגע בטיחותי חמור. ולא מדובר רק במעברי חצייה אלא גם בשאר סימוני הכבישים שהם דהויים עד בלתי נראים בכלל – קווי הפרדה בין הנתיבים, פס עצור לפני מעבר החצייה, חיצי הכוונה לפני הצמתים ובאמפרים (פסי האטה מוגבהים) שפשוט אינם צבועים בלבן ולא נראים מרחוק.

באופן מסורתי, עיריית הרצליה מחדשת את צביעתם של מעברי החצייה לפני פתיחת שנת הלימודים, אבל כמובן שזאת לא סיבה לכך שסימוני הכבישים במקומות רבים ברחבי העיר דהויים בצורה חמורה כבר תקופה ארוכה.

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "בשנים האחרונות נהגה עיריית הרצליה לחדש את הצביעה של מעברי החציה, המדרכות ואלמנטים נוספים – פעמיים בשנה. באפריל האחרון נערך מבצע צביעה מקיף – והשבוע, לקראת פתיחת שנת הלימודים, יחל מהלך נוסף של צביעת כל מעברי החציה הסמוכים למוסדות החינוך, למען בטיחות הילדים. חשוב להבין כי צבעי הכביש מתלכלכים במהירות מכלי הרכב ובשל תנאי האקלים הקשים והחום דוהים במהירות, בימים אלו נערכת עבודת מטה של גורמי המקצוע על מנת לבחון אופציות עמידות יותר של צביעה, או חלופות אחרות".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר