הוצאת סחורה למדרכה בסוקולוב, צילום פרטי
הוצאת סחורה למדרכה בסוקולוב, צילום פרטי

לצד הכעס של בעלי חנויות: העירייה מעניקה שעתיים חניה חינם בשני חניונים במרכז העיר

בעלי חנויות שנאסר עליהם להוציא סחורה למדרכה טוענים לפגיעה גדולה בהכנסות וכועסים על העירייה. במקביל הודיעה העירייה על חניה חינם במספר חניונים

פורסם בתאריך: 9.7.24 15:35

בעלי החנויות ממשיכים את מאבקם – עיריית הרצליה מנסה למשוך את תושבי העיר למרכז העיר. המאבק שמסעיר את העיר בשבוע האחרון רחוק מסיומו. בעלי חנויות רבים, שנאסר עליהם להוציא את מרכולתם מחוץ לחנות, ממשיכים לזעום על החלטת העירייה שגורמת לטענתם לירידה בהכנסות בגובה של עשרות אחוזים מדי יום. בעלי חנויות רבות נאלצים להשאיר את מרכולתם בתוך החנות, אבל ישנם בעלי חנויות שלא מוכנים להתיישר עם דרישת העירייה ומקבלים מדי יום דו"ח על סך 730 שקלים.

לצד זאת, בעירייה החליטו לעשות מאמץ להקל על תושבי העיר ולהעניק חניה חינם למשך שעתיים בשני חניונים במרכז העיר. בהודעת העיריה נכתב: "כחלק מרצון העירייה להגדיל את תנועת התושבים באזורי המסחר ולהיטיב עם בעלי העסקים בעיר – החל משבוע הבא ייהנו התושבים משורה של הקלות משמעותיות בחניונים המרכזיים בעיר".

 

 

מיום ראשון הקרוב (14 בחודש) ולמשך חודשיים, תושבי הרצליה בעלי תו חניה יזכו לשעתיים חינם בשני חניונים במרכז העיר: בחניון אזורים ברחוב סוקולוב 6 ובחניון התת קרקעי במתחם לב העיר, ברחוב בר אילן 2. לאחר שעתיים חינם, תינתן הנחה של 50 אחוז ממחיר החניה. בנוסף, ייהנו התושבים מחניה חינם כל הלילה בחניון משכית, משעה 20:00 בערב ועד 06:00 בבוקר למחרת. בעירייה ציינו כי במהלך חודש ספטמבר ייבחנו נתוני החניה ותתקבל החלטה לגבי המשך ההטבות.

ראש העירייה, יריב פישר, אמר: "זהו צעד נוסף ומשמעותי לחיזוק האזורים המרכזיים בעיר, בדגש על בתי מסחר, ולהקלה על מעמד הביניים. אנו נמשיך ליזום עוד ועוד פעולות שיטיבו עם איכות החיים של התושבים ויקלו על הכיס של כולנו".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר