הוצאת סחורה למדרכה בסוקולוב, צילום פרטי
הוצאת סחורה למדרכה בסוקולוב, צילום פרטי

האיסור על הוצאת סחורה למדרכות: העירייה החלה באכיפה

ביקורת של בעלי חנויות הביאה למפגש של ראש העירייה איתם, אך ההחלטה לא השתנתה וחנויות רבות לא יכולות יותר להוציא סחורה למדרכה

פורסם בתאריך: 1.7.24 12:48

האכיפה החלה: בעלי חנויות ברחוב סוקולוב ציינו כי פקחים של העירייה עברו היום והחלו לאכוף את האיסור החדש על הוצאת סחורה למדרכות. לדברי בעלי החנויות, ניתנו להם התראות בעל פה לפיהן ממחר יינתנו דוחות.  כזכור העירייה הודיעה לבעלי עסקים שהחל מתחילת השבוע יחול שינוי במדיניות הוצאות סחורות. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר ב"צומת השרון"  חנויות רבות, כמו חנויות ביגוד, נעליים ועוד, לא יורשו להוציא סחורה מחוץ לחנות ומי שיעשה כך יסתכן בקבלת דו"ח.

הביקורת של בעלי החנויות על כך שהצעד נעשה ללא ידיעתם, הביאה את ראש העירייה, יריב פישר, לקיים עימם מפגש שנערך אתמול (ראשון) באולם הישיבות בבניין העירייה. למרות ההודעה המפויסת שיצאה לאחר הפגישה, בעירייה ציינו כי לא התקבלה החלטה אחרת על שינוי מדיניות האכיפה והיא עדיין תקפה כפי שהובאה לידי בעלי החנויות.

בהודעת העירייה נכתב: "ראש העירייה, יריב פישר, והנהלת העירייה, ערכו בבניין העירייה מפגש עם בעלי העסקים והסוחרים של הרצליה, במטרה לשפר, להיטיב ולחזק את מרכז העיר ואת בתי העסק הפועלים בו. במהלך המפגש העלו בעלי העסקים את האתגרים והבעיות שהם ניצבים בפניהם, וסוכם על כי כל מהלך שתיזום העירייה במרכז העיר, תיעשה בתיאום מלא, בדיאלוג ושיח ובשיתוף פעולה בין העירייה לבינם".

 

 

פישר אמר במפגש: "חשוב לי לשמוע את בעלי העסקים בעיר ולהקשיב לצרכים שלהם. כל מהלך שנעשה במרכז העיר יהיה בשיתוף פעולה ובתיאום איתם, שכן לכולנו מטרה זהה – להחזיר את הלב הפועם למרכז העיר. אני מכיר ומודע לבעיות שמרכז העיר נדרש להתמודד איתן כבר שנים ארוכות. במהלך הבחירות הבטחתי לתושבים להילחם בפשיעה, ולהשיב את הסדר על כנו – ובכוונתי לעשות כן. נפגשתי לאחרונה עם מפקד משטרת תחנת גלילות החדש, סנ"צ יניב וולבוביץ, ואני סומך עליו שיעבוד איתנו בשיתוף פעולה מלא וצמוד. בנוסף, נפעל שהמרחב הציבורי במרכז העיר יחזור לרשות הציבור ויהפוך ליעד אטרקטיבי לתושבים. אנו נשדרג את חזות הרחובות, נגביר את תדירות הניקיונות, נציב שילוט חדש ומזמין לעסקים, נטפח את הצמחייה, נעבה את האירועים העירוניים במרכז העיר, נחדש את הכבישים ועוד."

סגנית ראש העירייה, דנה אורן-ינאי, אמרה: "הנהלת העיר שמה לה כיעד להחזיר את התושבים לקנות, לבלות ולצרוך במרכז העיר ובכלל רחובות העיר. אנו רואים חשיבות גדולה להעלות את הדופק והקצב באזורי המסחר באמצעות תרבות, פנאי ומוזיקה ובשיתוף עם בעלי העסקים. אנו נהיה נתמוך ונעודד את חזרתם של תושבי העיר לרחובות ונדאג שהמסחר במרכז העיר יהווה עוגן מרכזית לתושבי העיר והסביבה".

בהמשך לפגישה עם בעלי העסקים, התקיימה בהמשך היום פגישה של ראש העירייה והנהלת העירייה עם פקחי אגף הביטחון, האחראים על אכיפת הסדר במרחב הציבורי, ועם נציגי המשטרה וזאת לדברי העירייה "במטרה להחזיר את שטחי המרחב הציבורי בעיר לציבור".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר