פיצוץ רכב ברחוב הבנים פינת הרב גורן, צילום מדא
פיצוץ רכב ברחוב הבנים פינת הרב גורן, צילום מדא

צפו בזירה: הרוג ופצוע בפיצוץ רכב בהרצליה

פיצוץ עז ברכב החריד הבוקר את מרכז הרצליה, האש נראתה למרחקים. אדם אחד נהרג ואדם נוסף נפצע ופונה למרכז רפואי מאיר

פורסם בתאריך: 28.6.24 10:12

אירוע מפחיד הבוקר בהרצליה: הרוג ופצוע בפיצוץ רכב שנשמע למרחקים. בשעה 09:33 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על פיצוץ רכב ברחוב הבנים פינת  רחוב הרב גורן.

פיצוץ רכב בהרצליה, ברחוב הבנים פינת הרב גורן, צילום זקא

פיצוץ רכב בהרצליה, ברחוב הבנים פינת הרב גורן, צילום זקא

חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על לכוד ברכב, והעניקו טיפול רפואי לגבר בן 35 במצב בינוני עם כוויות. זמן קצר לאחר מכן נמסר עדכון כי חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של גבר בשנות ה-40 ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים מאיר גבר בן 35 במצב בינוני-קשה עם כוויות בגופו. תושבים סיפרו על פיצוץ עז ומבהיל ועל מספר אנשים שנתקפו בחרדה, כמו כן סיפרו שהאש, שבערה לא רחוק מבנייני מגורים, נראתה למרחקים.

עומר שרן, ראש צוות איחוד הצלה בהרצליה, מסר: "מדובר בגבר כבן 40 שלמרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן: מהזירה פונה גבר כבן 35 במצב בינוני עד קשה. צוותי כיבוי ומשטרה פעלו בזירה עקב אופי האירוע".

חובשי רפואת חירום במד"א, ליאור פז ועדי פיומי, סיפרו: "כשהגענו לזירת האירוע הייתה המולה רבה. ראינו רכב שעולה באש לאחר שהתפוצץ, וגבר לכוד בתוכו. גבר נוסף בשנות ה-30 שהתהלך בסמוך כשהוא סובל מכוויות בגופו, נפצע באורח בינוני עד קשה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו יציב. לאחר כיבוי הרכב נמצא גבר בשנות ה-40 ללא רוח חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר