מבנה השירותים והמלתחות בחוף הדרומי, צילום פרטי
מבנה השירותים והמלתחות בחוף הדרומי, צילום פרטי

החוף הפופולרי והיפה סובל ממחסור בתאי שירותים ומלתחות: "תא אחד קטן"

החוף הדרומי בהרצליה פופולרי מאוד , ולצד זאת מתלוננים מתרחצים על מחסור בתאי שירותים ומלתחות

פורסם בתאריך: 26.6.24 08:30

החוף היפה והמבוקש שפועל במחסור של תאי שירותים ומלתחות: מבלים בחוף הדרומי (הכוכבים) בהרצליה מתלוננים על היעדר שירותים ומלתחות במספר ראוי לאור הפופולריות של החוף מאות המבלים בחוף בו זמנית, בעיקר בסופי שבוע.

החוף הדרומי מושך אליו מבלים רבים, בעיקר צעירים, אבל מתברר שמבחינת שירותים ומלתחות יש בהחלט מה לשפר, כפי שמספר לנו יניב שהגיע לחוף בסוף שבוע והופתע ממצב השירותים והמלתחות: "בכניסה לחוף מצד שמאל יש מבנה קטן של שירותים ומלתחות, כאשר לגברים ולנשים יש, בנפרד כמובן, תא שירותים אחד ומלתחה אחת בלבד שהם קטנים מאוד ולרוב מלוכלכים. כמובן שזה לא מספיק לכמות האנשים שמגיעה לבלות בחוף היפה הזה. בנוסף, יש תא שירותים אחד לאוכלוסייה נגישה אבל הוא כל הזמן תפוס באנשים שנכנסים להחליף בו בגדים כי השירותים והמלתחות האחרים קטנים מדי בשביל זה".

 

יניב סבור כי עיריית הרצליה צריכה לדאוג באופן מיידי למבנה שירותים ומלתחות ראויים יותר כפי שיש בחופים האחרים: "בחופי אכדיה למשל יש מבני שירותים ומלתחות גדולים ומכובדים יותר וכך גם בחופים בערים אחרות, כך שלא מובן למה דווקא בחוף הדרומי זה לא קיים. בשביל עירייה עשירה כמו עיריית הרצליה זאת לא צריכה להיות בעיה להקים מבנה שירותים ומלתחות ראוי גם בחוף הדרומי ויפה שעה אחת קודם".

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "חוף הכוכבים קיבל השנה מעמד "חוף דגל כחול" בשל רמת השירותים הכללים בו, העומדים בתקן אירופאי. מבנה השירותים הנו בהתאם להיתרים קיימים והוא שופץ ונוספו לו 3 מקלחות עם חימום לטובת הציבור הרחב והגולשים גם בחורף, היות והשטח צפונית לחוף המוכרז הוכרז לחוף לגלישה לא ממונעת. לאחרונה, אושרה תוכנית שיפור חזית חוף הים שתאפשר הוספת תשתיות חופיות לרווחת הציבור – ובמסגרת תקציבי שנת העבודה הבאה תישקל גם הוספת מבני שירותים".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר