המקום בו נזרקו ביתים על רכבים נוסעים ביד התשעה, צילום פרטי
המקום בו נזרקו ביתים על רכבים נוסעים ביד התשעה, צילום פרטי

"כמעט עשיתי תאונה". זה מה שזרקו ילדים על רכבים בשכונת יד התשעה

ילדים צעירים בגילאי 6 עד 14 השליכו ביצים על רכבים נוסעים. תושבים: זה מסוכן, זה יכול לגרום לתאונה

פורסם בתאריך: 17.6.24 08:42

מעשה קונדס שיכול היה להסתיים באסון: הקיץ הגיע ועימו גם התנהגויות מסוכנות של בני נוער בשעות הלילה. אלמוג תנעמי, תושבת שכונת נווה עמל בהרצליה, חשפה השבוע מקרה חמור שאירע לאחרונה, כאשר ילדים ונערים השליכו ביצים על רכבים בזמן נסיעתם בכניסה לשכונת יד התשעה.

אלמוג משחזרת: "זה קרה ביום רביעי שעבר בלילה, בסביבות השעה 23:15, כאשר נסעתי מנווה עמל לשכונת יד התשעה. ברגע שנכנסתי לכיכר בכניסה לשכונת יד התשעה, בצומת הרחובות רביבים והר סיני, הרכב לפני בלם בפתאומיות וכמעט עשינו תאונה. בהתחלה לא הבנתי למה הוא בלם בפתאומיות, אבל כאשר רציתי להמשיך בנסיעה שמעתי בומים חזקים על הרכב ואז ראיתי ילדים מולי זורקים ביצים על מכוניות בכיכר. הם עמדו ליד המכולת שנמצאת בסמוך לכיכר".

ביצים, אילוסטרציה, צילום Strannik _ Fox/depositphotos.com

ביצים, אילוסטרציה, צילום Strannik _ Fox/depositphotos.com

אלמוג מסבירה מדוע לא המשיכה בנסיעתה: "בהתחלה באמת חשבתי להמשיך בנסיעתי, כמו הנהג שהיה לפני, ואז חשבתי לעצמי שהייתי קרובה לתאונה והחלטתי לגשת אליהם, לדבר איתם ולהסביר את החומרה והסכנה בלזרוק ביצים על רכבים בזמן נסיעה".

 

אלמוג מסבירה כי מדובר בילדים צעירים מאוד: "הם היו שם בערך 10 ילדים, אני משערת בין הגילאים 6 עד 14. חוץ מילד אחד בודד שהחליט להתנצל בשמם וטען שהוא לא זרק כלום, בהתחלה חלקם ברחו ואז חזרו. ניסיתי להסביר להם כמה זה מסוכן והם דיברו בשפה בוטה מאוד. ההסברים שלי לא עזרו והם המשיכו בשלהם. ראיתי שאין עם מי לדבר והזמנתי משטרה. הם ראו שאני מצלמת אותם אז הם החליטו לזרוק לי עוד ביצים על הרכב וגרמו לי לנזק. כשהניידת הגיעה הם כבר ברחו מהמקום".

אלמוג שיתפה את מה שעברה בפוסט שהעלתה באחת מקבוצות הפייסבוק העירוניות, כאשר מספר תושבים ייחסו את המקרה החמור לחג השבועות. "זה כבר 30 שנה ככה בחג השבועות", הסבירה אחת התושבות ואילו תושבת אחרת הייתה חריפה יותר: "עוד לא התחיל החופש הגדול והפושטקים האלו כבר זרוקים ברחובות. איפה ההורים שלהם?".

 

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר