חניון הרכבת בהרצליה, צילום דוברות העירייה
חניון הרכבת בהרצליה, צילום דוברות העירייה

העירייה תשפץ במשך חודשיים את חניון הרכבת: זה מה שיהיה

החניון ייסגר בתקופת השיפוץ, העירייה תפעיל מערך שאטלים מחניונים אחרים

פורסם בתאריך: 13.6.24 15:01

עיריית הרצליה תבצע שיפוץ ושדרוג מאסיבי של חניון הרכבת, החל מ-19.6 ועד 19.8. במשך חודשיים אלה יהיה החניון סגור והעירייה תפעיל שאטלים.

בעירייה ציינו כי במצבו הנוכחי, מהווה החניון סכנה בטיחותית שכן הוא מתפרש על פני חלקת עפר עם בורות ומהמורות. בנוסף, החניון אינו מוסדר וללא סימונים, כך שלעיתים קרובות הנהגים חוסמים מכוניות חונות אחרות.

במהלך עבודות השיפוץ, העירייה תשטח את הקרקע, תתקן את הבורות והמהמורות, תסלול אספלט, תסמן מקומות חנייה מסודרים, תציב שילוט הכוונה ותשדרג את התאורה. החנייה בחניון הינה חינם לתושבי הרצליה.

לצורך עבודות שיפוץ החניון, תפעיל העירייה את "הקטר" – מערך היסעים (שאטלים) יומיים שיסיעו את הציבור מהרכבת ובחזרה, ויעברו בשלוש תחנות בעיר: תחנת הרכבת, תחנת יוסף נבו (צפונית לחניון הספורטק) ותחנת כנפי נשרים (מזרחית לחניון אוניברסיטת רייכמן). שאטל "הקטר" יפעל בחינם והוא יעבוד משעה 6:30 בבוקר ועד 22:30 בלילה. השאטל יהווה פיילוט לתוכנית שאטלים עירונית. בנוסף, העירייה תתגבר את מערך האופניים השיתופיים בסמוך לתחנת הרכבת.

 

 

ראש העירייה, יריב פישר: "לאחר שנים של בלגן ומפגעים בטיחותיים, עיריית הרצליה תשפץ את חניון הרכבת ותבצע עבודות של תיקון הקרקע, סלילת אספלט, סימון מקומות החנייה, הצבת שילוט ושדרוג התאורה – כך שבמובן מסוים מדובר בבנייה של חניון חדש לגמרי. החניון יהיה בחינם לתושבי הרצליה, כמו גם השאטלים שנפעיל במהלך השיפוצים, כך שהתושבים יוכלו ליהנות מנסיעה ברכבת ישראל באופן הנוח והחסכוני ביותר שאפשר".

סגן ראש העירייה, מחזיק תיק התחבורה, איל פביאן: "מהלך זה הינו צעד ראשון מני רבים בתחום שדרוג התשתיות לתחבורה בהרצליה ובמסגרתו גם הפעלת שאטלים במהלך השבוע – לנוחיות הציבור. בעקבותיו יבואו רבים נוספים בהמשך".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר