שביל הגישה החדש למקלט ברחוב אחווה בנווה עמל. צילום פרטי
שביל הגישה החדש למקלט ברחוב אחווה בנווה עמל. צילום פרטי

השביל למקלט בנווה עמל: "אנו מודים לצומת השרון ולעירייה"

העירייה הבטיחה וקיימה: מספר ימים לאחר פניית צומת השרון, בעקבות תלונות של תושבים, הוכשר שביל גישה למקלט ציבורי בנווה עמל

פורסם בתאריך: 3.6.24 10:08

התושבים דרשו שביל למקלט – בעקבות פניית צומת השרון זה בוצע: ביום חמישי האחרון פרסמנו ב"צומת השרון" את טענותיהם של תושבים בשכונת נווה עמל בהרצליה על כך שבעקבות עבודות לפיתוח האזור חסמה העירייה שביל גישה מרחוב צעירי ציון למקלט ציבורי ברחוב אחווה. בשל חסימה זו, טענו התושבים כי אינם מספיקים להגיע למקלט בזמן בעת אזעקות, דבר המסכן אותם. התושבים הוסיפו כי למרות פניות חוזרות ונישנות בחודשים האחרונים, העירייה לא הכשירה מעבר למקלט. הדברים באו מספר ימים לאחר מתקפת טילים לעבר אזור השרון ואזור המרכז, כולל נפילת רסיס על גג בית בהרצליה.

בעיריית הרצליה ציינו בתגובה לטענות כי בשל עבודות פיתוח ושדרוג למרכז הקהילתי נחסמה הכניסה המשנית וכעת מכשירה העירייה שביל גישה שיאפשר את המעבר בבטחה. העירייה הבטיחה וקיימה. בתחילת השבוע הופתעו התושבים לגלות כי הוכשר שביל מעבר למקלט, בסמוך לגדר אתר העבודות, כך שהם יוכלו להגיע אליו במהירות האפשרית בזמן אמת.

עדנה קרני. תושבת רחוב צעירי ציון, אמר לאחר ביצוע השביל: "מדובר בנושא שהדיר שינה מעינינו לנוכח המצב הביטחוני. אנחנו מודים לצומת השרון שנענה לפנייתנו להעלות את הנושא על סדר היום ולעיריית הרצליה שנענתה לפנייתנו ולפניית צומת השרון וטיפלה בנושא באופן מיידי".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר