לוגו רשף ביטחון, באדיבות החברה
לוגו רשף ביטחון, באדיבות החברה

אחרי שזכתה במכרז: רשף בטחון מגייסת מאבטחים ומאבטחות למוסדות חינוך באזור השרון

החברה שהוקמה ב-1993 הפכה לשחקנית מובילה בשוק האבטחה הישראלי. "יש לנו בחברה מעל ל- 3,000 עובדים ונותני שירות ומבחינתנו כל עובד הוא כמו בן משפחה", מסבירה תמר כהן, מנהלת הגיוס בחברה

פורסם בתאריך: 21.8.24 12:18

רשף ביטחון, חברת האבטחה המובילה בישראל, גאה להודיע על זכייתה במכרז לאבטחת מוסדות החינוך במועצה האזורית דרום השרון ומגייסת מאבטחים ומאבטחות. "אנו רואים בזאת הזדמנות להזמינכם להצטרף לקהילה המקומית ולהבטיח את בטיחותם של ילדינו וילדכם", אומרים בחברה, וזאת כחלק מהמחויבות שלנו לקהילה. אנו מגייסים מאבטחים ומאבטחות מקצועיים ומסורים, שיהוו חלק בלתי נפרד מצוות בית הספר ומוסדות החינוך השונים הפרוסים באזור".
רשף ביטחון חרטה על דיגלה בעת הקמתה את המושג – אבטחה ללא פשרות. חברת רשף ביטחון הינה מבין החברות הוותיקות והמובילות בתחום האבטחה בישראל. החברה מציעה מגוון רחב של שירותי שמירה ואבטחה מותאמים אישית. עם ניסיון של למעלה מ-30 שנה, בחברה מספקים פתרונות אבטחה מקיפים ללקוחות פרטיים ומוסדיים בפריסה ארצית.

החברה שהוקמה ב-1993 הפכה לשחקנית מובילה בשוק האבטחה הישראלי. "יותר מבניין, אנחנו שומרים על אנשים,, אומרים בחברה. "רשף ביטחון מגיעה לדרום השרון כדי להגן על מה שחשוב באמת: התלמידים, המורים והקהילה כולה. עם גישה אנושית ומקצועית, ובכך אנו בונים יחדיו סביבה בטוחה עבור כולנו".

סניפי החברה פרוסים מקצרין ועד אילת. "יש לנו בחברה מעל ל- 3,000 עובדים ונותני שירות ומבחינתנו כל עובד הוא כמו בן משפחה", מסבירה תמר כהן, מנהלת הגיוס בחברה: "אנחנו דואגים לכלל המעטפת של העובדים/ות שלנו, החל מדאגה לתנאי השכר שלהם שכוללים קרן השתלמות, פנסיה והבראה על פי חוק מהיום הראשון ועד היכרות אישית והבנה שאנחנו שם לצידם בכל מה שהם צריכים".

כאמור החברה זכתה בימים אלה במכרז אבטחה במועצה האזורית דרום השרון. תמר כהן מסבירה: "אנו מגייסים מאבטחים ומאבטחות לאבטחת מוסדות החינוך ביישובים. כחברה, אנו דואגים להכשרה מלאה של העובדים/ות מתחילת הדרך ולאורך כל השנה. ההכשרה כוללת השתלמויות נשק, ריענון והכל בהתאם בכפוף להוראות המשטרה, משרד החינוך ואגף הביטחון במועצה".

אז למי מתאימה העבודה?
"אנשים המחפשים/ות שינוי ויציבות תעסוקתית ומעוניינים/ות בעבודה משמעותית ומספקת. העבודה כמאבטח/ת במוסדות חינוך היא הזדמנות מצוינת גם עבור פנסיונרים/ות המעוניינים/ות להמשיך להיות פעילים/ות תוך תרומה לקהילה ו/או סטודנטים/ות המחפשים עבודה גמישה. המשרה מתאימה גם למגזר הדתי מכיוון שהעבודה הינה רק בימי חול. מדובר בעבודה מאוד נחמדה ולא קשה פיזית. בכל בית ספר יש ביתן ממוזג, למאבטחים/ות יש קשר הדוק עם צוות בית הספר, התלמידים/ות והורים אותם הם מכירים באופן אישי".

תמר מדגישה את היציבות התעסוקתית: "המאבטחים/ות שלנו בבתי הספר נשארים הכי הרבה שנים במקום העבודה, מאחר והקשר מאוד חם, תמיד רואים אותם, אומרים להם מילה טובה ולא שוכחים אותם בחגים ובימי ההולדת".

עוד מציינת תמר שהעובדים מקבלים שכר לאורך כל שנה. "בחופש הגדול הם בדרך כלל עובדים בקייטנות הקיץ. יש רצף העסקה והם מקבלים שכר מלא, כך גם בתקופות החגים, בחגים הארוכים הם עובדים בקייטנות ומקבלים רצף העסקה. לחברה יש בקרת שכר והכל מתנהל על פי חוק".

מה הקריטריונים לקבלה לעבודה?
"בריאות תקינה ומעבר קורס בין שישה ימים שכולל מבחן פיזי בסיסי וירי בנשק, שירות צבאי מלא, ידיעת השפה העברית והכל בליווי צמוד של מפקח החברה שמשמש כמנהל האישי לאורך כל תקופת הפעילות וההעסקה".

במקביל לאבטחת מוסדות החינוך, עוסקת חברת רשף ביטחון באבטחת מתקנים אסטרטגים כדוגמת חברת החשמל, בתי הזיקוק בחיפה, חברת פז ועוד. כמו כן לחברה אגף טכנולוגיות מתקדם המעניק מענה רחב היקף במגוון תחומים כגון מצלמות אבטחה, בקרות כניסה, מעברי מהירים ומערכות שו"ב.

בנוסף, חטיבת הלוגיסטיקה, רכש ואירועים של רשף ביטחון מעניקה ללקוחות שירותים בתחום הפרויקטים הלוגיסטיים, דוגמת שינוע ובלדרות מאובטחת של מבחני הבגרות בישראל, ניהול אירועים לוגיסטיים בתחום הבחירות ועוד שלל שירותים מורכבים ומאתגרים.

ליצירת קשר:

רביד – מפקח אזור – 050-7129657
אתר – https://www.rsf.co.il/

פייסבוק- https://www.facebook.com/reshef1993

לשליחת הודעת וואטסאפ היכנסו כאן 

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר