תיכון הראשונים בהרצליה, צילום דוברות העירייה
תיכון הראשונים בהרצליה, צילום דוברות העירייה

דרישה לעשות שימוע למורה מהראשונים שאחראי לציוץ המגעיל נגד איריס חיים

ציוץ מגעיל של מורה בתיכון הראשונים בהרצליה עורר בצדק סערה גדולה. בעירייה אמרו כי הם רואים את הדברים בחומרה ומקיימים בירור בנושא

פורסם בתאריך: 1.7.24 10:51

סערת הציוץ האומלל והמקומם של המורה מהרצליה: התרגלנו כבר שכמעט כל יום עולה ציוץ אחר לכותרות ועושה רעש ציבורי. אתמול היה זה תורו של יותם גוטמן, מורה בתיכון הראשונים בהרצליה, שהתבטא בצורה אומללה ומגעילה כנגד איריס חיים, שבנה יותם ז"ל נחטף על ידי החמאס ונורה בשוגג בידי כוחות צה"ל.

בציוץ שהעלה כתב גוטמן: "אפשר כבר להגיד שהיא בלי נסבלת? ביביסטית מתועבת שזורחת מאז שירו בבן שלה. אני שמח שהוקל לה – אבל למה אנחנו צריכים לסבול אותה באולפנים". בהמשך התנצל גוטמן, אבל דבריו עוררו ובצדק סערה גדולה.

איריס חיים הגיבה לדבריו: "יש עוד כמוהו אגב שמוציאים דברים מהקשרם וכותבים לי שאני ביביסטית – מילת גנאי לכל אדם שלא יוצא נגד שנאה, זעם ופילוג. אני קיבלתי על עצמי החלטה להמשיך לדבר בעד האחדות ולכן אני רק מצטערת עבורך, יותם גוטמן, על הבחירה במילים שפוגעות בי באופן אישי. באותה מידה היית יכול לכתוב שאתה לא מסכים עם דעותיי. היו בוודאות מצטרפים אליך עוד אנשים. אני מבקשת לשתף את הפוסט הזה כי המסר שלי שאין מקום למילים של שנאה משום צד. אני מוחלת לך יותם גוטמן בדיוק כמו שמחלתי לחיילים, לצבא. מאחלת שתמצא בנפש שלך מקום לשלווה. ובפעם הבאה שאתה כותב מילים פוגעות תחשוב על אמא שלך. גם לה יש בן בשם יותם".

 

שר החינוך, יואב קיש, פנה אתמול לעיריית הרצליה בדרישה לערוך לגוטמן שימוע: "הזדעזעתי הבוקר מדבריו ההזויים של מורה מהרצליה לאמו של יותם חיים ז"ל, איריס חיים. איריס שהיא דוגמא ומופת לכוח ואחדות בעם. אחדות ודבקות ברצון לנצח – אלו המסרים של איריס ואלו המסרים שהמורים והמחנכים צריכים להעביר לדור הצעיר. כל אדם זכאי לעמדותיו, ככל שיהיו, אך על מורה מוטלת החובה והאחריות לייצר הפרדה. פניתי לעירייה לקרוא למורה לשימוע וההחלטה על המשך דרכו תיבחן מקצועית".

גם חבר המועצה רפי קדושים העלה הצעה לסדר שבה דרש כי מועצת העיר או ראש העירייה יורו להנהלת התיכון הראשונים להפסיק את העסקתו של גוטמן בכל תפקיד שיש בו מגע עם תלמידים.

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "עיריית הרצליה רואה בחומרה את הדברים ומקיימת בירור דחוף בנושא".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר