סיגל אסרף והקעקוע שלה, צילומים פרטיים
סיגל אסרף והקעקוע שלה, צילומים פרטיים

הסבתא עם הקעקוע: סיגל אסרף עלתה לשלב הגמר בתחרות היופי והאופי של הסבתות

מתוך 2,000 מועמדות עלו 20 לשלב הגמר וביניהן סיגל אסרף, שאומרת: "הפעילויות לקראת התחרות זה סוג של ריפוי במיוחד בתקופה הזאת. זה מוציא אותנו קצת מהחושך והדיכאון". ראיון

פורסם בתאריך: 13.9.24 06:30

"המפגשים החברתיים של המועמדות בתחרות עזרו לנו מאוד בתקופה הקשה הזאת", כך אומרת סיגל אסרף מכפר סבא, שבימים אלו מתכוננת לתחרות מלכת היופי והאופי לסבתות בישראל שתתקיים ב-23 בחודש באשדוד. סיגל הגיעה לשלב הגמר, בו משתתפות 20 מועמדות מכל הארץ, לאחר ניפוי מתוך 2,000 נשים שהגישו מועמדות לתחרות.

סיגל, סייעת לילדים על הרצף האוטיסטי בגן ילדים עירוני בכפר סבא, היא בת 54, גרושה ובזוגיות מזה 5 שנים. היא אמא לשלושה ילדים (הדר בת 33, שחר בן 32 והראל בן 20) וסבתא גאה ומאושרת לשתי נכדות, איימי בת שלוש וחצי ודניאלה בת שנתיים וחצי.

השבוע סיפרה כיצד הגיעה לתחרות: "חברה המליצה עליי דרך הפייסבוק וככה הם פנו אליי. הצטרפתי לתחרות בשלב מאה האחרונות ואני שמחה שהגעתי עד השלב המכובד של 20 האחרונות".

מתברר כי לא מדובר רקב בתחרות עצמה, אלא בתהליך של היכרות חברתית של המועמדות, שכולל מפגשים ופעילויות רבות, כפי שמספרת סיגל: "אנחנו כבר חודשיים בחזרות שבהן לימדו אותנו איך ללכת על הבמה וגם חוזרות על הטקסט שנקריא בתחרות. היינו יומיים בצפון עם כל מיני פעילויות של העצמה נשית שבהן כל אחת גם נפתחה בפני המועמדות האחרות. זה הרבה מעבר לתחרות עצמה".

סיגל, מדוע את חושבת שמגיע לך לזכות?

"לכל אחת שהגיעה לשלב הגמר של התחרות מגיע לזכות ומה שיחליטו השופטים אני אקבל בברכה. יש שבעה תארים כמו חביבת הקהל, מלכת החן ועוד ואני מקווה לזכות באחד מהם. אפרגן לכל אחת שתזכה. העיקר בשבילי היה להגיע לעשרים האחרונות ולהכיר נשים מהממות שזה כיף לא נורמלי. מה שמיוחד בתחרות זה שמדובר בנשים שכל אחת עברה במהלך חייה גם דברים קשים ויש שם סיפורי חיים לא פשוטים".

עד כמה זה שונה ומיוחד להגיע לתחרות כזאת בתקופה הנוכחית?

"אנחנו כמעט חודשיים בעסק הזה של התחרות ואין ספק שה- 7 באוקטובר מאוד נוכח במפגשים, בפעילויות ובחזרות. כשהיינו בטבריה כל אחת סיפרה איפה זה פגש אותה. יש נשים שהכירו נרצחים בנובה וחיילים שנהרגו וזה כמובן עצוב מאוד. יש נשים שזה גרם להן לצאת ולתרום אבל מנגד יש נשים שהסתגרו בבית. כמו למשל, אחת הנשים שסיפרה שהחבר הכי טוב של בנה נהרג והיא לא הצליחה לצאת מהבית ארבעה חודשים. הפעילויות לקראת התחרות זה סוג של ריפוי במיוחד בתקופה הזאת, זה מוציא אותנו קצת מהחושך והדיכאון ואחרי כל מפגש אני חוזרת הביתה עם אנרגיות חזקות יותר ושמחה שהצלחתי להרחיב את מעגל חבריי".

ממליצה לכל אחת שיכולה לחוות את החוויה הזאת?

"בהחלט. אני ממליצה מאוד לנסות, במיוחד למי שלא תתבייש לעמוד על במה ולחשוף דברים אישיים שעברה. מה יש יותר טוב לעשות? לשבת על הספה ולהתמרמר על המצב במדינה? יצאתי למסע הזה בשביל להרחיב את מעגל החברים שלי. יש נשים מכל הארץ – קרית גת, באר שבע, קרית טבעון, טבריה. לא הייתי מכירה את הנשים המדהימות האלו אלמלא התחרות".

מה המוטו שלך בחיים?

"המוטו שלי בחיים זה לעשות רק מה שאת אוהבת, בדיוק כמו המילים מהשיר הידוע של גלי עטרי. אני כל כך מאמינה בזה שאפילו קעקעתי את המילים האלו על גבי. אני חיה לפי זה, נהנית מכל רגע. צוחקת, מטיילת, רואה תמיד את הצדדים החיוביים, גם כשקשה. אני דואגת שהגישה הזאת תיגע בכל מי שסביבי. זה הדבר שהבטחתי לעצמי אחרי שהתגרשתי ומאז אני מקיפה את עצמי בחברה צעירה יותר, הילדים שלי הם החברים הכי טובים שלי, אני אוהבת לפנק ולבשל להם. אין דבר יותר טוב מזה בעולם".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר