מימין אלון אהל (צילום מהרשת), ארבל יהוד (צילום מהרשת), עומר שם טוב (צילום באדיבות המשפחה)
מימין אלון אהל (צילום מהרשת), ארבל יהוד (צילום מהרשת), עומר שם טוב (צילום באדיבות המשפחה)

מיזם מיוחד בסינמטק: הקרנת הסרטים האהובים על החטופות והחטופים

מדובר בפרויקט מיוחד שנרקם ביוזמת מטה משפחות החטופים והנעדרים, בשיתוף עם הסינמטקים בישראל. אלו הסרטים שיורנו בהרצליה

פורסם בתאריך: 21.8.24 13:41

סינמטק הרצליה משיק את מיזם "הסרט של…", המציג את הסרטים האהובים על החטופות והחטופים. מדובר בפרויקט מיוחד שנרקם ביוזמת מטה משפחות החטופים והנעדרים, בשיתוף עם הסינמטקים בישראל.

במהלך התקופה הקרובה, יציגו הסינמטקים את הסרטים האהובים על החטופות והחטופים.

היום, יום רביעי, 21.8, יוצג בסינמטק הרצליה הסרט "בין כוכבים" – הסרט האהוב על ארבל יהוד. ארבל, בת 29, נחטפה מביתה בקיבוץ ניר עוז ב-7.10 ומאז מוחזקת בת ערובה יחד עם בן זוגה, אריאל, בשבי החמאס. אחיה הבכור, דולב, נרצח באותה שבת כאשר יצא לספק עזרה ראשונה לפצועים. ניתן להזמין כרטיסים לסרט באתר סינמטק הרצליה: https://bit.ly/4dvezVG

ביום שני, 26.8, תוצג בסינמטק הרצליה הטרילוגיה הקלאסית של סרטי "מלחמת הכוכבים" – הסרטים האהובים על אלון אהל. אלון, בן 23, פסנתרן מוכשר, נחטף על ידי מחבלי חמאס מפסטיבל נובה בישראל ב-7 באוקטובר. אלון, הבן הבכור ואח לרונן (19) וענבר (14), הוא בחור צעיר וחברותי, מלא חיים ותקוות לעתידו. ניתן להזמין כרטיסים לסרטים באתר סינמטק הרצליה: https://bit.ly/3WIcbE0

 

במהלך החודשים ספטמבר ואוקטובר יוקרנו בסינמטק הרצליה הסרטים: "ג'אנגו ללא מעצורים" – הסרט האהוב על עומר שם טוב מהרצליה, "חגיגה בסנוקר" – הסרט האהוב על איתן לוי ז"ל מבת-ים,  "רמבו" ו"איש הרס" – הסרטים האהובים על ליאור רודאיף ז"ל מקיבוץ ניר יצחק, ו"שומרי הגלקסיה" – הסרט האהוב על  דורון שטיינברכר מכפר עזה.

אל חלק מהקרנות הסרטים יגיעו קרובי משפחות החטופים וחבריהם, ויחלקו עם הקהל סיפורים מהבית.

ראש העירייה, יריב פישר, אמר: "כל כך הרבה חטופות וחטופים עדיין נמצאים בשבי חמאס. לפעמים אנחנו שוכחים שמעבר למספרים, לתמונות ולשמות, יש עולם ומלואו – תחביבים, חלומות, שאיפות ואהבות. מיזם "הסרט של…" חושף אותנו לרובד נוסף בעולמם הפנימי. כשאנחנו יודעים מהו הסרט האהוב עליהם, אנחנו לפתע מכירים אותם קצת יותר טוב, וזה כל-כך חשוב. אסור לתת לשיחות המשא ומתן להיכשל, על הממשלה לעשות הכל כדי להחזיר את כולם הביתה – עכשיו!".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר