קאנטרי הרצליה, צילום דוברות העירייה
קאנטרי הרצליה, צילום דוברות העירייה

אחרי עבודות בנייה ושיפוץ: נפתח מחדש קאנטרי הרצליה. כל המחירים בפנים

הקאנטרי מציע מגוון מתקנים חדשים. במהלך שנת 2025 תיפתח הבריכה האולימפית המקורה. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 2.7.24 08:52

בשורה משמחת לתושבות ולתושבי הרצליה: "קאנטרי הרצליה" נפתח אתמול, יום שני, ה-1 ביולי. בשנה האחרונה ביצעה העירייה עבודות בנייה ושיפוץ אינטנסיביות, בהשקעה של מיליוני שקלים. בחודשים האחרונים האיצה העירייה את העבודות וכעת, בשעה טובה, "קאנטרי הרצליה" המחודש והמפואר נפתח לרשות התושבים.

הקאנטרי מציע חוויית ספורט ופנאי עם המתקנים החדישים, המשודרגים, המתקדמים והמודרניים ביותר. התושבות והתושבים יוכלו ליהנות מבריכת נופש, בריכת פעוטות, חדר כושר, סטודיו מקצועי, סאונה רטובה, סאונה יבשה, מלתחות נשים ומלתחות גברים, קפיטריה, מתקני נינג'ה OUTDOOR, מדשאות, סככות ואזורי משחקי ילדים, מיני מגרש כדורגל.

בנוסף, באמצעות עמותת בני הרצליה, מציע המנוי לקאנטרי גם מגוון רחב של חוגי ספורט – הכלולים במחיר המנוי. במהלך שנת 2025 מתוכננת פתיחת הבריכה האולימפית המקורה. הקאנטרי נגיש ומותאם לאנשים עם מוגבלות.

מחירון קאנטרי הרצליה

מחירון קאנטרי הרצליה

הקאנטרי יפעל בכל ימות השבוע. בימים ראשון-חמישי, בין השעות: 22:00-06:00, בימי שישי, בין השעות: 18:00-06:00, ובימי שבת, בין השעות: 18:00-07:00. בשלב הראשון של פתיחתו, הקאנטרי מציע חבילת מנוי קיץ לארבעה חודשים במחירים מופחתים לתושבי הרצליה, לצד כניסות חד פעמיות. מחיר חבילת מנוי קיץ לאדם (חודשים יולי-אוקטובר) – 1,384 ש"ח לתושבי הרצליה, לעומת 1,730 ש"ח לתושבי חוץ.

ראש העירייה, יריב פישר, אמר: "אנו ממשיכים להחזיר את הדופק הפועם לעיר, והפעם בדגש על חיי הספורט והפנאי. אני שמח שאחרי עבודה מאומצת וממושכת, ואתגרים מורכבים בנושאי רישוי ובטיחות, הצלחנו לפתוח את הקאנטרי בפתיחת הקיץ. מהיום, לתושבות ולתושבי הרצליה יש קאנטרי מהיפים והמתקדמים בארץ, שמאפשר חוויית ספורט ופנאי אולטימטיבית לכל המשפחה. אני מזמין את כולם לבוא ליהנות מהקאנטרי בהרצליה, במחירים מיוחדים לתושבי הרצליה."

סגן ראש העירייה, מחזיק תיק הספורט, עופר לוי, אמר: "אנחנו מאושרים לפתוח את קאנטרי הרצליה המחודש, שהוא הלב הפועם של פעילות הפנאי בהרצליה. אני מזמין את הציבור להגיע וליהנות ממתקני הספורט והפנאי, שהם במדדי איכות מהמעלה הראשונה. אנו נמשיך לפעול ולעודד את תושבות ותושבי העיר לפעילות ספורטיבית לבריאות הגוף והנפש".

"קאנטרי הרצליה" נבנה ושופץ באמצעות החברה לפיתוח הרצליה והוא יופעל על ידי עמותת "בני הרצליה". ביום ראשון קיימה עיריית הרצליה אירוע הרצה לפתיחת הקאנטרי לאנשי ונשות המילואים בעיר, ובני משפחותיהם, ולמתנדבי יחידות הסע"ר והחילוץ – בהוקרה והצדעה.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר