חודש הקריאה בהרצליה, צילום דוברות העירייה
חודש הקריאה בהרצליה, צילום דוברות העירייה

היום זה מתחיל: יריד הספרים הגדול של הרצליה

היריד שבו פעילויות מגוונות יתקיים במשך חמישה ימים כחלק מחודש הקריאה בעיר. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 23.6.24 09:32

יריד הספרים הגדול של הרצליה יוצא היום (ראשון) לדרך ויכלול חמישה ימים של הפנינג ספרותי ססגוני בדשא מול בניין העירייה עם דוכני ספרים, הצגות ילדים, מגוון פעילויות, מתחם משחקים והפעלות, דוכני מזון, דמויות שטח ועוד. העירייה תקיים את היריד במסגרת אירועי חודש הקריאה בהרצליה. היריד יתקיים בימים ראשון עד חמישי, 23-27.6, החל משעה 16:00, בגן הפסלים. הכניסה חופשית.

אירועים מיוחדים שיתקיימו ביריד:

ביום ראשון, 23.6: בשעה 16:30 יתקיים מופע בועות סבון של ד"ר סאבן. בשעה 18:00 יתקיים המופע "מגש הקצב" – שירי הילדים של נתן אלתרמן מתעוררים לחיים.

ביום שני, 24.6: בשעה 16:30 תתקיים פעילות תיפוף חווייתית להורים וילדים. בשעה 18:00 יתקיים מופע של האחים ורמוט: מסע מוזיקלי בין היצירות הקלאסיות של מיטב המלחינים והמשוררים.

ביום שלישי, 25.6: בשעה 16:30 תתקיים פעילות תיפוף חווייתית להורים וילדים. בשעה 18:00 תתקיים ההצגה "אבא עושה בושות" על פי ספרו של מאיר שלו.

ביום רביעי, 26.6: בשעה 16:30 תתקיים פעילות תיפוף חווייתית להורים וילדים. בשעה 18:00 תתקיים ההצגה "דירה להשכיר" של תיאטרון שלנו.

ביום חמישי, 27.6: בשעה 16:30 תתקיים פעילות תיפוף חווייתית להורים וילדים. בשעה 18:00 תתקיים ההצגה "זבל של ליצנים" – הצגה ליצנית של הסביבטרון בנושא שמירה על הניקיון והפרדת פסולת.

 

ראש העירייה, יריב פישר, אמר: "השנה, חודש הקריאה בהרצליה יוקדש לנושא – "מילה טובה" כי במיוחד בתקופה הזאת, כל אחד מאתנו זקוק למילה טובה, או שתיים, לא יותר מזה. מילה שתחזק, מילה שתרומם ותשמח, מילה שתנסוך תקווה. אנו נקיים עשרות אירועים, מופעים ופעילויות ברחבי העיר, במסגרת חודש הקריאה בהרצליה, כשהמרכזי בהם הוא יריד 'חודש הקריאה' העצום והמושקע בגן הפסלים. אני מזמין את כולם להגיע".

סגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק התרבות, דנה אורן ינאי, אמרה: "אנחנו בהנהגת העיר מתרגשים מאוד להחזיר את הפנינג הקריאה להרצליה. במיוחד בימים המורכבים כל כך לילדים, לבני הנוער ולמשפחות נדרשות ההפוגות בהן אנו צוללים אל תוך מסע בנפש ובדימיון. נשמח שתצטרפו אלינו להרצליה שמגבירה קצב עם הפנינג ופעילויות מעוררות השראה לאורך כל החודש."

במהלך חודש הקריאה יתקיימו בהרצליה אירועים נוספים, בהם סדנת כריכה יפנית, הצגות ילדים ועוד. בנוסף, יתקיימו שלל פעילויות ואירועים במרכזים הקהילתיים ברחבי העיר. ניתן להתעדכן על כל הפעילויות באתר מרכזים קהילתיים הרצליה.

כל אירועי חודש הקריאה בהרצליה נמצאים באתר העירייה, בקישור: https://tinyurl.com/kp7nxju4

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר