# להקת המחול האמריקנית "פילובולוס" חוזרת לארץ עם מופע חדש, שאדולנד 2 (shadowland 2), שתעלה בשבוע הבא בהיכל אומנויות הבמה הרצליה. המופע יפתח את עונת 2017/18 של ההיכל ויעלה בו שבע פעמים במשך ששה ימים בשבוע הבא.
"פילובולוס זו להקה שעושה תיאטרון-מחול ומשלבת בהופעתה אלמנטים ויזואליים כמו שקופיות וצלליות", מספרת מנכ"ל היכל אומנויות הבמה הרצליה, עופרה זכריה. "המופע הנוכחי הוא המשך למופע קודם שעלה בהיכל לפני שבע שנים, Shadowland, שסיפר את הסיפור של אליס בארץ הפלאות. לפני שנה יצאה הלהקה עם מופע המשך שמספר סיפור אחר. אבל הסיפור המרכזי בהופעות של הלהקה הוא היצירתיות שלה, הדימיון העשיר והחוויה שהיא מעבירה לצופים. כמחווה לקהל הישראלי הלהקה מפיקה ריקוד לשיר של שלמה ארצי מהאלבום 'ירח' לרגל 25 להוצאתו. זהו מעין קליפ לשיר שאותו היא יצרה ותבצע לראשונה, ואולי גם לאחרונה, אצלנו בהרצליה".
שאדולנד 2 מספר את סיפור אהבתם של שני אנשים ושאיפתם לשמור על ציפור דמיונית. עוד משתתפים: מלצר, עד יענים, רובוט נבזי, רקטות, מגדל אייפל, וכדי להבין איך הכל מתחבר תצטרכו להגיע להיכל.
פילובולוס – שאדולנד 2. היכל אומנויות הבמה הרצליה, ימים שני-חמישי ב-20:30, שישי ב-13:00, שבת ב-17:00 וב-21:00. כרטיסים החל מ-269 שקלים.
# גברים משוחחים, נשים מפטפטות – כך התבטאה בעבר העיתונאית לינוי בר גפן בנוגע לאופן בו גברים ונשם מוצגים בתקשורת. הטלוויזיה, הרדיו, העיתונות הכתובה באינטרנט וגם זו המודפסת, פונות לגברים ולנשים באופן שונה ובונות לעצמן צרכנים וצרכניות מאופיינים, ואנחנו בולעים את הפיתיון ומאמצים את המסרים התקשורתיים הללו, בדרך כלל בלי לשים לב. והדוגמאות רבות: דיונים על צבא וביטחון ינוהלו לרוב על ידי פאנל גברי למהדרין, בעוד שתחומים כמו צרכנות ובידור מסוקרים בדרך כלל על ידי נשים. הגברים נותרו הציידים הקדומים מהמערות, הנשים כל עניינן בשופינג ובידור קל דעת – וזו רק דוגמא אחת לאופן הכל כך שונה בו גברים ונשים מיוצגים בתקשורת בארץ.
בהרצאתה, משלבת בר גפן מצגות וקטעים מתכניות טלוויזיה ששודרו בארץ, והיא מסבירה כיצד, גם במאה ה-21 שטופת הפרסומות והדיגיטל, ניתן לצרוך תקשורת באופן ביקורתי, תוך הבנת המנגנונים המפעילים את התעשייה האדירה שמחדירה דימויים לראשנו – היא התקשורת.
"נשים וגברים בתקשורת" – מרצה: לינוי בר גפן. יום רביעי, 15.11 ב-20:30 במתנ"ס נווה עמל.
# אבי זיתן, תושב הרצליה, מומחה לאסטרטגיה ושיווק, מגיע ביום רביעי ה־15.11 ל־בר בעיר במסגרת אירועי "עסקים על הבר", ללמד אתכם מה זה שיווק פורץ דרך, חדשני וחצוף. זיתן, בעל ניסיון עשיר בעולמות הפרסום והשיווק (מנהל שיווק בסלקום, סמנכ"ל שיווק של סמסונג, משרד פרסום JWT טמיר כהן, ומלווה ארגונים גדולים בתחום), עם וותק של למעלה מ־20 שנה, נפרד מגבולות השיווק הישן ויש לו מילה אחת שיכולה לשנות את כל פעילות השיווק שלכם ב- 2018.
יום רביעי 15.11, בשעה 20:30, בר בעיר רחוב בן גוריון 7, הרצליה. מחיר כניסה: 20 שקלים
# תכירו את הליין הכי חזק של הדבלין בהרצליה, שני קבוע. מה זה אומר? שבכל יום שני אתם מוזמנים לשיר ולרקוד (גם על הבר והשולחנות) עם הזמר לואי עלי ולפתוח שבוע עם אנרגיות מטורפות. הכניסה חופשית.
סאני שושן, מה עוד בתפריט?
"למי שלא יכול להגיע בימי שני אנחנו התחלנו בליין חדש, מסיבות שישי במהדורת חורף, קבלת שבת עם לואי עלי החל מהשעה 14:00 בצהריים. זה הולך להיות קבוע כל שישי. יהיה שמח".
# בספרייה הראשית ייערך מפגש לציון היום הבינלאומי למאבק באלימות כנגד נשים, בהשתתפות העיתונאית ברוריה אבידן-בריר והפעילה הפמיניסטית שלי שטרכר-שלו. במפגש יעלו סיפורים אישיים וידונו בו סטיגמות ותפיסות שגויות של נשית ונשיות. יום רביעי, 15.11 ב-20:30 בספרייה הראשית, רחוב סוקולוב 56. הכניסה חופשית אך מותנית ברישום מראש בטלפון 09-9541338.
# בנובמבר מצויין בארץ חודש האזרח הוותיק, ו"ותיקים ביריד" ייערך זו הפעם השנייה בהרצליה. אזרחים ותושבים ותיקים מוזמנים להציג ולמכור יצירות אומנות שיצרו. ציורים, פסלים, תכשיטים, וגם מחול ושירה – הכל ביום שלישי, 14.11 בין 10:00 ל-13:00 ברחבת בית הכנסת במרכז העיר. לפרטים נוספים: 09-9511612.
תגובות