לכבוד הקיץ שהגיע: תערוכה בנושא הים בגלריה העירונית
עם פתיחת עונת הרחצה יוצאת הגלריה העירונית בהרצליה בתערוכה קייצית במיוחד ושמה "חופים" או באנגלית herzli-yam"" שתיפתח ביום שלישי, 8 במאי בשעה 19:30. יותר מ-20 אמנים הרצלינים, החיים ונושמים ים, צללו לפרויקט בהתלהבות רבה והתוצאה היא ציורים, עבודות פיסול וצילומים מרהיבים. לקראת התערוכה נרתמו האמנים המשתתפים והצטלמו על רקע ים מצולם, ובהמשך עברו לחוף הים ליצירה משותפת […]



