ישיבת המועצה, צילום עיריית הרצליה
ישיבת המועצה, צילום עיריית הרצליה

צפו בעימות במועצה: "כאשר אתה מדבר על זכויות המיעוט ואתה חבר של יריב לוין, תרשה לי לגחך"

עימות בין יריב פישר לרפי קדושים בישיבה שאף הופסקה. קדושים לפישר: "אתה לא יכול ללעוג". פישר: "אני אגיד מה שאני רוצה". צפו בעימות המלא

פורסם בתאריך: 19.9.24 08:25

עימות חריג ויוצא דופן בין ראש העירייה יריב פישר לחבר המועצה רפי קדושים מהליכוד: בישיבת המועצה שהתקיימה ביום שלישי השבוע הורה פישר לקדושים לצאת מאולם הישיבות לאחר שקיבל ממנו קריאה שלישית.

כזכור, מדובר בעימות מתמשך בין שני ראשי הסיעות היריבות, פישר מיש עתיד וקדושים מהליכוד, שהגיע לשיאו במאבק בעלי החנויות בעירייה, אותו מוביל קדושים והוא כולל גם הפגנות ליד ביתו של פישר.

העימות הפעם החל באחת השאילתות שהעלה קדושים, כאשר פישר אמר לו: "כאשר אתה מדבר על זכויות המיעוט ואתה חבר של יריב לוין, תרשה לי באמת לגחך".

קדושים התרעם על דבריו של פישר ואמר: "אתה לא יכול ללעוג ולהעיר הערות. תדבר לגופו של עניין". פישר אמר לו שזאת הערה שניה שהוא מקבל, אבל קדושים המשיך ואמר: "אל תעיר הערות כאלו, אל תחשוב שאתה בבית ספר". פישר אמר לו: "הערה שלישית ואתה יוצא החוצה. אני אגיד מה שאני רוצה" וביקש להוציא את קדושים מאולם הישיבות.

קדושים סירב לצאת ואמר: "אתה תכבד את חברי מועצה ואתה לא תסתום פיות. אני לא אצא החוצה. תלמד לכבד את חברי המועצה. אתה לא יכול לפגוע בחברי מועצה. תחזור בך". פישר ענה לו: "מי שמנהל את הישיבות זה אני ולא אתה. עד שאתה לא יוצא הישיבה הזאת לא ממשיכה".

הדיון הופסק לעשר דקות ולאחר מכן חזרו חברי המועצה לדיון כולל רפי קדושים.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר