תחנת אוטובוס במחלף הסירה לכיוון דרום צילום שרון יונתן
תחנת אוטובוס במחלף הסירה לכיוון דרום צילום שרון יונתן

סכנה גדולה ותושבים שחוששים: תחנות לא מוגנות מפני פיגועי דריסה

בסמוך למחלף הסירה בכביש החוף ישנן שלוש תחנות אוטובוס, בהן עוברים מאות אנשים מידי יום, שאינן מוגנות מפני פיגועי דריסה כגון זה שהיה בניר צבי

פורסם בתאריך: 24.7.24 08:21

החלם בהתגלמותו: למרות פיגועי דריסה רבים שאירעו בתחנות אוטובוס בשנים האחרונות, ישנן עדיין תחנות אוטובוס רבות בכבישים, מחלפים וצמתים מרכזיים שאינן מוגנות. תושבים רבים התלוננו על כך באחרונה, בייחוד מאז הפיגוע בניר צבי.

כזכור, פיגוע דריסה כזה היה רק ביום ראשון שעבר בצומת ניר צבי ליד צריפין, שבו נפצעו ארבעה אנשים, שניים מהם באורח קשה. אחד מהם, סרן אריאל טופז ז"ל, נפוטר למרבה הצער מפצעיו.

אבל מתברר שלמרות זאת, מדינת ישראל עדיין מתקשה להציב כמה עמודונים סביב תחנות האוטובוס כדי שימנעו את פיגוע הדריסה הבא ויבטיחו את שלום הנוסעים.

תחנת אוטובוס בכביש החוף לכיוון דרום צילום שרון יונתן

תחנת אוטובוס בכביש החוף לכיוון דרום צילום שרון יונתן

כך המצב גם בכביש החוף, באזור מחלף הסירה בהרצליה כאשר במרחק של עשרות מטרים זו מזו נמצאות 3 תחנות אוטובוס, המשרתות מאות אנשים ביום והן עדיין אינן מוגנות. שתיים מהתחנות נמצאות על נתיב הנסיעה לכיוון דרום בכביש החוף: אחת לפני מחלף הסירה והשנייה ממש לאחר המחלף עצמו. התחנה השלישית נמצאת בכיוון הנגדי, לכיוון צפון, מיד לאחר מחלף הסירה.

מאחר ומדובר בעורק תנועה ראשי, הנמצא סמוך לאזור תעסוקה גדול, מיותר לציין שיש שעות רבות ביממה שהתחנות עמוסות באנשים שחלקם עומדים על שפת המדרכה בלי שום הגנה ממפגע פוטנציאלי, כפי שחזינו כבר בפיגועי דריסה בעבר. לא מובן כיצד בשנת 2024, לאחר פיגועי דריסה רבים, עדיין יש תחנות אוטובוס רבות בכבישים, מחלפים וצמתים מרכזיים שעדיין אינן מוגנות. מה שנקרא, הכתובת בפירוש על הקיר.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר