נוסעים ברכבת מתלוננים כי בתחנת הרכבת בהרצליה אין גג רציף בסמוך לרציפי הרכבת שיגן על הנוסעים מפני הגשם והשמש בעת שהם ממתינים לרכבת. "בתור נוסע קבוע ברכבת אני נתקל כבר שנים בשמש מציקה וגשם ברציף הרכבת בהרצליה", מספר תושב הרצליה עמית מרלה, "בשבועות האחרונים, כשגשם זלעפות יורד לא פעם, כל הנוסעים מנסים להצטופף תחת הגגונים הקטנים שיש ברציף. בקיץ זה אותו הסיפור רק שאותם נוסעים מנסים למצוא פינה מוצלת, אך הגגונים הקטנים אפילו לא מספיק רחבים כדי להגן מפני השמש. לא יכול להיות שבשנת 2020 אנשים צריכים להתחבא במעבר התת-קרקעי עד ששומעים את הרכבת מגיעה. כך לא מעודדים נסיעה בתחבורה הציבורית. לפני שנה, כשראיתי שבונים רציף חדש, פניתי למנהל התחנה והצעתי להשלים גג רציף והגנה מהשמש. לצערי זה לא קרה ורכבת ישראל אינה מבינה נכון את צרכי הלקוחות שלה. כולי תקווה שבעתיד יתוקן המפגע הזה".
מרכבת ישראל נמסר בתגובה: "מעל למחצית מכלל הרציפים בתחנת הרצליה מקורים, ובכלל זה גם רציפים אשר אינם מופעלים בעת הזו ומתוכננים להיפתח לשירות הנוסעים בעתיד. בשנה האחרונה בוצעו בתחנה עבודות שדרוג ששכללו הקמת שני רציפים חדשים, הארכת הרציפים הקיימים והוספת קירוי גם לרציפים המופעלים כעת. יודגש כי עבודות קירוי הרציפים הינן מורכבות מבחינה הנדסית, בין היתר בשל הצורך במתן שירות סדיר לנוסעים, גם תוך כדי ביצוע העבודות".
הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה
//
העיקר פדלון מוכר לנו סיפורים שלא צריך רכב פרטי כדי כדי להכשיר בנייה מטורפת ומצוקת חנייה בהרצליה שדי ברור שההיפך בלי רכב פרטי בהרצליה אתה בבעיה .
עינת לוין
שיש ראש עיר בעל תרבות נחותה – רואים את זה לאט לאט בכל מקום.
פדי
חשבנו שבהרצליה גרים עשירים חזקים ומשכילים בעלי מודעות. אז חשבנו.