מיכל טראוריג צילום אלון גרובר
מיכל טראוריג צילום אלון גרובר

הקמפיין של חברת AERIE: זה לא מוש אבל זה בסדר לעת עתה

קמפיין ההלבשה התחתונה לנשים של חברת AERIE הוא צעד קדימה, אבל צעד קטן

פורסם בתאריך: 7.9.17 14:19

זה אף פעם לא קל לעמוד מול מראת חדר המדידות בחנות הלבשה תחתונה. מכמה סיבות. האחת היא העובדה שבכל חנות להלבשה תחתונה תהיה מוכרת שכל תפקידה בעולם הוא לעמוד מעבר לוילון הדק שמפריד בין הגוף הערום שלך לכמות השאלות שלה. היא תשאל אם זה מתאים, אם זה נוח, ותזכיר שאסור למדוד תחתונים בלי תחתונים כדי שלא נזהם את הסחורה שלה. הסיבה השנייה היא שהמראות והתאורה בחדרי מדידה לא מחמיאות, בלשון המעטה, ואת תמיד עומדת נורא קרוב אליהן, דבר שמחרב את היכולת שלך לשקר לעצמך שהצלוליטיס שלך הוא בעצם שריטה שקיבלת אתמול כשנתקעת בספה. הסיבה השלישית היא, ובכן, את. את והמראה עומדים אחת מול השנייה בקרב על המחשבה שלך על עצמך. והקרב הזה לא שייך למידת מכנסיים. הקרב מול המראה משותף לנשים רזות, מלאות ושמנות. כל אחת רואה במיקרוסקופ את החלק הלא מתוח, הלא שזוף והבעייתי במבנה הגוף שלה, את כל הפגמים והתתי פגמים שהיא ירשה בגנטיקה. ובקרב הזה, המראה תמיד תנצח, כי היא מראה והתפקיד שלה הוא לא לשקר.

השקר הוא חלק אינטגרלי מהחיים שלנו. תמונות שאנחנו מעלים לרשת החברתית תמיד יהיו אחרי 20 טייקים, בתאורה הנכונה, מהזוית הנכונה ועם הפילטר הנכון. ברשת החברתית, ובמיוחד באינסטגרם, רוב הנשים נראות מוש(לם). באינסטגרם אין צלוליט ואין סימני מתיחה, יש רגליים ארוכות שנמתחו באחת מיני האפליקציות ופילטר 1970 שמטשטש את החצ'קונים. רק תפתחו את עמודי האינסטוש של נטלי דדון, נטע אלמחיסטר ושות', ותיווכחו שאצלן הלנז'רי יושב פשוט מוש. ובדיוק בגלל המוש הזה, השקר הזה, מאוד שמחתי לראות את קמפיין ההלבשה התחתונה של חברת AERIE  מבית אמריקן איגל. הקמפיין שלהם כולל נשים יפות מאוד, יש שיאמרו דוגמניות יפות מאוד, רק נטולות ריטוש ופילטרים. לאחת יש כפלים בבטן ולשנייה צלוליטיס שמתפרס על כל הירך. הן עדיין נראות טוב והן עדיין אוחזות במראה שהוא חלומן הרטוב של הרבה נשים בעולם אבל הן הגיוניות.

אז נכון, הקמפיין הזה עוד לא עושה דריסת רגל אמיתית בעולם מתוקן בו דוגמניות הן לא בובות חרסינה מרוטשות ונטולות פגמים, ועדיין יש להן רווח בין הירכיים כשהן מקפצות על חוף הים שמשתלב מוש עם השיער המפונפן, אבל ללא ספק מדובר בהתקדמות.

כבר לא מעט זמן שחברות אופנה מנסות להיות פוליטקלי קורקט וליצור קמפיינים שישלבו נשים "אמיתיות". רק שלא תמיד זה עובד כי בדרך כלל מדובר, לצערי, רק ברמת הקוריוז. הקמפיין של חברת AERIE  לא נראה כזה כי הנשים שם לא מאוד שמנות ולא מאוד רזות, הן פשוט רגילות. ורגיל זה לגמרי בסדר, לעת עתה. בואו נקווה שבקרוב גם הרגיל הזה ישתנה ובקמפיינים של אופנה זה יהיה ממש רגיל להעמיד מול המצלמה אישה אנושית מבלי למכור לנו אותו כקמפיין שונה ומיוחד שמקדים את זמנו. כי הזמן הגיע ואנחנו כבר מאחרים.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר