טלי למדן
"בהחלט כן! יש המון תושבים ללא רכב שרוצים לטייל בשבת ולבלות אחרי שבוע עמוס בעבודה. הם רוצים לפגוש מכרים ולא להיות תלויים במוניות יקרות או לחכות שתחלוף השבת. עיריית תל אביב, גבעתיים, רמת השרון וקריית אונו הפעילו מיזם נפלא בשם 'נעים בעיר', רשת של קווים הנעים בין תל אביב לכל אחת מן הערים. גם חמותי היתה כל כך מאושרת בשבת האחרונה כשיכלה לפגוש חברה בנמל תל אביב. איזו שבת נפלאה עברה עליה בזכות זה. אין צורך להיכנס לשכונות הדתיות ולפגוע ברגשות הציבור הדתי שגר בעיר. כמו כן, בשכונות שאינן דתיות חשוב לשמור על השקט ועל שגרת השבת הנינוחה. אך בהחלט בכבישים הראשיים מומלץ להפעיל קווים – ולשמח את אלה שרוצים לשמוח". (טלי למדן, תושבת הרצליה, היא יועצת נדל"ן ופעילה חברתית למען קשישי העיר)
רותם לוין
"בטוחני שלרוב האנשים יש דעות נחרצות בנוגע לסוגיה זו, כמו לכלל נושאי חילוניים ושומרי מסורת/דתיים. שאלות אלו הן כמעט קיומיות לשתי האוכלוסיות ואין כמעט שטח אפור. בראייתי האישית אפשר ואנו אף מחויבים, כמי שחיים יחדיו, למצוא את עמק השווה. ללא קשר להצלחת הפרויקט בסוף השבוע האחרון, לדעתי עיריית הרצליה בהחלט צריכה להצטרף ליוזמה זו. חופי הרצליה ומקומות הבילוי בעיר יוכלו גם כן ליהנות כלכלית מעצם הפעלת קווים אלו לתושבי העיר ותושבי חוץ. יש לשים דגש רב על כיבוד שומרי השבת בתכנון תוואי הדרך של קווים אלו, ללא עצירה ליד בתי כנסת או מעבר דרכם, הימנעות ככל שניתן ממעבר הקו בריכוז אוכלוסיות שומרות שבת וכו'. בדרך זו כל צד יוכל לכבד את הצד השני ולאפשר לו לקיים את אמונותיו בצורה ראויה עם מינימום הפרעה. לא היה לי ספק שיום זה יגיע ואף שהדבר יגדל ברמת המדינה מעבר לתחום המוניציפלי. גם בהרצליה ניתן וצריך לכבד את רצונם של כל התושבים, שומרי המסורת והחילוניים". (רותם לוין, תושב הרצליה, הוא פעיל חברתי, עוסק בתחום המזון ומייסד פרויקט דינל'ה)
שני אבידן
"לכאורה מדובר בשאלה ערכית או דתית, אך למעשה מדובר בשאלה משפטית. אין איסור על העירייה להפעיל תחבורה פרטית בשבת (כפי שיזמו ערים אחרות בגוש דן), מכיוון שהגבלת הפעלה של קו שירות בימי מנוחה חלה על קו ציבורי בלבד (תקנות התעבורה, התשכ"א-1961). מעבר לכך, מאחר שעיריית הרצליה (בניגוד לערים אחרות) מתנהלת במשך שנים רבות בסטטוס קוו של פתיחת בתי עסק בשבת, הרי שהשכל הישר מניח כי אין טעם בהפעלת בתי עסק, כאשר לציבור אין נגישות תחבורתית לאותם בתי עסק. מכאן, שפתיחת העסקים בשבת צריכה להיעשות בד בבד עם מתן זמינות תחבורתית לציבור להגיע לאותם בתי העסק. יחד עם זאת, בפרספקטיבה ארצית/ציבורית לא הייתי מקלה ראש בשאלה האם לאפשר תחבורה ציבורית בשבת. במגילת העצמאות הוכרזה מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, כאשר המילה "יהודית" הונחה לפני המילה 'דמוקרטית' ומכאן שיש לתעדף ערכים יהודיים על פני ערכיים דמוקרטיים ולהגן על ערכיה הדתיים של המדינה בשמירת השבת. בנוסף, ישנו חשש כבד משקל כי בתי עסק עשויים לנצל עובדים מוחלשים בשוק העבודה, ולדרוש מהם לעבוד שבעה ימים בשבוע תוך שלילת זכותם ליום מנוחה שבועי". (שני אבידן, תושבת הרצליה, היא עורכת דין לענייני משפחה המתמחה בגישור ובגירושין בשיתוף פעולה)
שושנה שאוליאן
אני לא אמעוניינת שיהייה תחבורה בשבת
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
מתנגדת לתחבורה בשבת
משה נתנאל
מתנגד שבת זה אושר הכי גדול שבת זה מתנה לכל השבוע תנסו ותראו רק שמחה בחיים שלכם חברים להתעורר נשמות טהורות
שמעון
מתנגד לחילול שבת
לנגד תחבורה ציבורית בשבת