יזמית הנדל"ן רינובו מגורים החלה בשיווק הדירות בארבעת בנייני המגורים שהיא מקימה ברחוב הדר בשכונת הרצליה הירוקה, במחירים שבין שני מיליון וחצי שקלים לדירות ארבעה חדרים ועד חמישה מיליון שקלים לדירות הפנטהאוז. את הבניינים תקים רינובו על הריסות ארבעה בניינים בני שלוש קומות על עמודים כל אחד, במסגרת תמ"א 38/2 – הריסה ובנייה מחדש.
בבניינים החדשים, בני שמונה קומות כל אחד מעל שתי קומות מרתפי חניה, אמורות לקום בסך הכל 116 דירות בנות ארבעה חדרים, חמישה חדרים (שמחירן 3.2 מיליון שקל), דירות גן ופנטהאוזים. בארבעת הבניינים הקיימים 48 דירות.
מרינובו נמסר שעד להשלמת הבנייה, בעוד שלוש שנים מהיום, דיירי הבניינים הקיימים יעברו לדירות שכורות על חשבון החברה. בבניינים החדשים הם יקבלו דירה בהתאם לגודל הדירה שבבעלותם כיום, בתוספת של עד 25 מ"ר, ועוד 12 מ"ר מרפסות וחניות בחניון התת קרקעי.
"הבניינים, שעתידים להיבנות מהיסוד, תוכננו בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר, על מנת שדייריהם ייהנו מבניין חדש ומפואר, הכולל בין השאר שתי חניות ומחסן לכל דייר, במיקום אטרקטיבי בלב הרצליה הירוקה, סמוך לבית הספר יוחנני ובקרבת תחנת הרכבת החדשה וכביש 531", מסרה החברה.
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
הצפיפות אינה גדלה פי שניים מכיוון שבונים לגובה ולכן הצפיפות נשארת אותו דבר.
גם לגבי המכוניות הצפיפות יורדת מכיוון שאם עד כה חנו הדיירים ברחוב, כעת יהיה להם חניון עם שתי חניות לכל דירה.
בנייה לגובה בעיר, בניגוד לבניית בתי קרקע היא סביבתית ותורמת להקטנת הצפיפות, להורדת צריכת הקרקע ולשימוש יעיל יותר במשאב היקר שנקרא קרקע למגורים.
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
ומה ההשפעה של תוספת דירות על עומסי התנועה בבוקר ואחרי הצהריים?